Min ærlige mening om de nye Paradise Hotel jentene og legendene

Annonse – lenker – Bubbleroom, Ginatricot. 

Hallo alle mine fine♡

Nå som jeg har sett første episode av Paradise 2018 og fått noen inntrykk og tanker om de forskjellige deltakerne tenkte jeg å dele det med dere! Jeg har både møtt noen av disse, pratet med noen, men det er også noen jeg ikke har hilst og pratet ordentlig med. Det har jo kun hvert en episode på tv og alle mine tanker og meninger kan endre seg. Dette er kun førsteinntrykk både på tv skjermen, men også inntrykk jeg har fått når jeg har stått å pratet med dem. Første inntrykk er virkelig viktig har jeg funnet ut av! 

 Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE DRESSJAKKE – HER. LIGNEDE BH – HER. LIGNEDE BUKSE – HER. LIGNEDE BELTE – HER

– DE NYE JENTENE – 

Thea – Thea virker faktisk utrolig skjønn og jeg har fått et veldig fint inntrykk av henne! Hun virker som en veldig følsom person som bryr seg veldig mye om andre. Jeg har møtt henne ute på byen og da på premierefesten som var i går. Jeg husker ikke om det var i går eller i helgen hun gråt litt og var veldig følsom, en dag var det hvert fall. Jeg kjenner meg faktisk veldig godt igjen for jeg er slik selv, jeg gråter av alt og ingenting! Nok om det haha.. Alt i alt liker jeg Thea kjempe godt og kunne helt klart blitt enda bedre kjent med henne! Veldig søt jente ser det hvert fall ut som. 

Cathrine – Jeg skal ærlig innrømme å si at jeg ikke har fått noe særlig inntrykk av Cathrine enda. Jeg har såvidt snakket med henne og såvidt sett henne på tv. Hun virker som en veldig hyggelig og sprudlene jente, men jeg har ikke rukket å bli kjent med henne verken i virkeligheten eller på tv skjermen. Jeg gleder meg til å se hvordan henne er som person. Sikkert like søt som alle de andre! 

Ine – Ine har jeg faktisk pratet en del med og hun virker veldig kul og down to earth. Hun er enkel å prate med og enkel å bli kjent med, noe jeg liker veldig godt. Hun virker som en veldig utadvendt person og gjør akkurat det hun selv ønsker. Det virker også som Ine har en veldig sterk personlighet og som går all inn for det hun bestemmer seg for. Noe som er veldig bra og kult! 

Newa – Newa virker også som en veldig hyggelig person og jeg liker henne veldig godt, hvert fall til nå haha! Mulig hun er litt lett påvirkelig, og hører på hva andre sier – men det gjør jo ingenting. Bare man ikke endrer sine egne meninger hvis noen andre sier noe annet, det tror jeg ikke akkurat hun gjør. Hun virker som en veldig sterk person psykisk. En veldig søt og hyggelig jente med en god personlighet som jeg liker veldig godt og som jeg tror jeg kommer til å like enda bedre. Vi får se! 

Julie – Julie er helt klart en av mine favoritter hehe.. Jeg digger måten hun er på og at hun faktisk gir litt fa*n! Jeg tror det kommer til å bli veldig morsomt å se denne jenta på tv og det gleder jeg meg til! Julie virker som en jente som står for det hun gjør og ikke lar noen andre påvirke henne. Hun tar sine egne valg og det liker jeg veldig godt ved henne! Hun er gal haha – på en positiv måte!

– LEGENDENE – 

Soph – Jeg kjenner jo Soph fra min sesong av Paradise Hotel og har egentlig alltid likt henne veldig godt. Jeg ble glad da hun fikk en ny sjanse inne på hotellet i år og gleder meg til å se hvordan det går med henne der inne! Soph er en veldig kul person som jeg syntes passer perfekt til Paradise Hotel, hun liker å lage litt drama og få ting til å skje! Digger dama.

Aurora – Jeg hilste faktisk på Aurora på Premierefesten i går og pratet litt med henne. Hun virker veldig hyggelig og søt og ikke minst down to earth. Da jeg kun hadde sett henne på tv tenkte jeg at hun var prippen og overlegen, men det snudde kjapt da jeg faktisk hilste på henne. Det er skummelt dette med dømming av folk man ikke kjenner ordentlig, spesielt folk man kun ser på tv. Da Aurora var med på Paradise, på hennes sesong var hun helt klart en av mine favoritter og jeg digger at ”The classy girls” har fått dra sammen ned til Mexico for å være med på Paradise Hotel. Jeg håper vi får sett mye av Aurora på skjermen, for hun har vell alltid noen gullkorn på lur og morsomme replikker. Aurora virker også som en dame som sier akkurat det hun tenker og kanskje noen ganger litt for fort haha.. Det er bare gøy syntes jeg og jeg gleder meg til å se henne på tv! 

Isabel – Isabel har jeg hilst på et par ganger før, men jeg kan ikke si at jeg kjenner henne som person. Jeg har jo vært innom bloggen hennes et par ganger og fulgt litt med i media om hva som skjer! Jeg liker ikke å dømme noen jeg ikke kjenner og hvert fall ikke utifra ting man hører fra andre, sosiale medier og i media. Jeg syntes helt ærlig Isabel virker som en hyggelig person og jeg tror man helst vil være på hennes gode side. Hun virker som en person som tar veldig godt vare på de hun faktisk bryr seg om, andre er det liksom ikke så farlig med. Jeg tror også Isabel kan være veldig vanskelig å ha med å gjøre, hvert fall inne på hotellet hvor det er et spill som foregår. Hun har jo selv lovet drama og sagt at hun lager god tv så det håper jeg virkelig på. Bare det ikke blir for mye av det gale haha! Jeg syntes hun virker som en hyggelig jente, men hun kan nok bli fort sur og irritert hvis noen gjør noe imot henne. Har også på følelsen av at hun er veldig høylytt og giret – ingenting negativt med det altså. Gleder meg til å se hva som skjer! Alt i alt så liker jeg jenta.

Ann Mariell – The classy girl Ann Mariell har jeg ikke fått noe særlig inntrykk av da jeg ikke har hilst ordentlig på henne og kun har sett hun i hennes sesong av Paradise Hotel for flere år siden. Der virket hun hvert fall som en veldig godhjertet person som virkelig klarer å stå imot det andre sier. Hun er nok også veldig sterkt psykisk og bryr seg lite om det andre sier og tenker om henne – det liker jeg. 

__________________________________________________________________

Disse meningene jeg har om de forskjellige deltakerne i år kommer og vil helt sikkert endre seg når det begynner å rulle for fullt på tv skjermen. Jeg kommer helt sikkert til å mislike noen og mislike forskjellige valg folk tar der inne. Det viktigste da er jo å tenke på at det kun er et spill og det meste der inne menes ikke personlig. Jeg vet jo hvordan det kan være med vanskelige valg der inne på hotellet, det er virkelig ikke lett og noen ganger må man gjøre ting man absolutt ikke har lyst til. Så langt er det egentlig ingen jeg misliker av jentene, men guttene derimot haha.. Det er et par av guttene jeg visste jeg ikke kom til å like og det gjorde jeg ikke heller. Gjerne si ifra om du ønsker samme innlegg bare med guttene, det kan jeg gjerne gjøre og da kommer jeg heller ikke til å være like snill. Igjen så kan tankene mine endre seg når det kommer flere episoder ut! Dette var kun førsteinntrykk.

Hva syntes du om de nye jentene?

24 kommentarer

Siste innlegg