Veldig lettkledd på byen med mamma sine klær

Heihei og god kveld alle mine fine♡

Nå er jeg på vei til byen for en fantastisk kveld i vente. I kveld er det endelig klart for Paradise Hotel premiere og da også en fest. Jeg skal på premiere festen til Paradise Hotel og jeg gleder meg masse! Jeg er Soph sin gjest og er derfor på vei til hotellet henne bor på for litt førfest.

I og med at det er en sjelden fest som kun skjer en gang i året tenkte jeg å kle meg litt annerledes enn det jeg faktisk pleier. I kveld har jeg kun på meg mamma sine klær faktisk, ikke undertøy og sko – men mamma sin bukse og mamma sin blazer. Det har faktisk aldri skjedd før! I dag skal jeg gå med bare blonder bh og en åpen jakke over. Jeg digger det og skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gått slik før, eller jo det skjønner jeg – det er jo litt crazy.

Nå skal jeg legge fra meg telefonen for øyeblikket og være litt sosial. Jeg vlogger forresten i dag så det er bare å glede seg!

35 kommentarer

Siste innlegg