Uken som gikk// Paradise Hotel. Sex i solarium. Hoppe i fallskjerm ++

annonse – lenker –  ginatricot, zalando

Akkurat nå:
Akkurat nå sitter jeg hjemme å spiser litt godteri, det er nesten så jeg angrer på at jeg var i Sverige å kjøpte masse godteri haha.. Godteri er jo egentlig ikke så godt, likevel får man lyst på mer og mer. I dag er en veldig spennende dag, det er premiere på Paradise Hotel 2018 og jeg er så heldig og skal på premierefesten. Jeg gleder meg masse og tror det kommer til å bli en kjempe fin kveld, Jeg vet enda ikke hva jeg skal ha på meg så det må jeg finne ut av fort som fy. En ting jeg vet er at jeg vil være fin haha! 

Ukens høydepunkt:
Denne uken har faktisk vært kjempe fin og det er mye kult som har skjedd. Noe av det helt klart morsomste jeg har gjort denne uken er å fly i vindtunnel. Jeg koste meg kjempe masse og dette gjorde bare at jeg fikk enda mer lyst til å hoppe ut av et fly med fallskjerm. Det har jeg hatt lyst til lenge, jeg elsker slike ting og nå fikk jeg bare enda mer lyst til det. En gang i løpet av livet kommer jeg helt klart til å faktisk gjøre det og hoppe i fallskjerm. Jeg har også endelig fått farget og fikset håret igjen, det var virkelig på tide. Jeg elsker å være hos frisøren og få freshet opp fargen og bli dullet litt med.

Ukens nedtur:
Frisøren min skal flytte til Molde og dette var siste gangen hun fikset håret mitt. Jeg fant endelig en frisør jeg var fornøyd med og som fikset håret mitt akkurat slik jeg ville. Dere som får henne i Molde er virkelig heldig haha! Heldigvis har jeg fått en ny frisør i samme salong som også skal være veldig flink så vi får bare håpe på det beste! 

Ukens irritasjon:
Noe av det verste jeg vet er folk som antar ting uten å vite noe som helst, folk som bare tror og går utifra at ting stemmer. Ettersom Martine har vært i Mexico er det veldig mange som tror at hun har fortalt meg masse om Paradise Hotel og hva som skjer da hun er min bestevenninne, noe som ikke er sant. Hun elsker å holde slike ting hemmelig, selv syntes jeg det er ganske irriterende haha – men jeg respekterer det og skjønner det veldig godt. Likevel har jeg fått vite masse som skjer denne sesongen av Paradise Hotel, men det er ikke av Martine! Folk klarer ikke holde kjeft, sånn kommer det alltid til å være – hvert fall i fylla. Jeg vet hvem som ryker når, jeg vet hvem som har sex, hvem som sendte hjem hvem osvosv.. Jeg har ikke tenkt til å fortelle det, eller fortelle hvem som har fortalt dette! 

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Ukens tanke:
Tanken på hvor mange bakterier og hvor mye sæd og dritt som finnes i solarium gjør meg kvalm. Jeg vet at det er veldig mange som faktisk har sex i solarium eller bare koser seg litt der inne og det er nok enda flere enn det man tror også. Jeg har jo faktisk også hørt at folk driver å har sex inne på solarium da jeg var i et annet rom. Skikkelig grisete! Det finnes antibac som man skal bruke til å vaske senga før og etter bruk, men det er fortsatt døds ekkelt å tenke på hvor mange som har ligget naken å svetta i samme solseng som meg. 

Processed with VSCO with c1 preset

Ukens antrekk:


LIGNEDE BELTE – HER

SPORTS BH – HER. MASSE FINE TIGHTSER – HER

Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE BOMBERJAKKE – HER

Ukens mest leste innlegg:

JEG BADET I ANDRE SIN SÆD OG SVETTE.. Jeg hørte at de hadde sex!

HAR MARTINE FORTALT MEG ALT OM PARADISE?? Bilder av at en kule knuses..

Bildene som aldri kom på bloggen.. Masse stygge bilder av meg!

Ukens spørsmål// BILDE AV MEG MED REGULERING. SÅ MYE PENGER PÅ KONTOEN. BH STR +++ 

14 kommentarer

Siste innlegg