MITT NYE HÅR

Annonse – Hendrix Hair – sponset behandling

Heihei alle mine fine♡

Nå har jeg akkurat kommet inn døren hjemme etter en kjempe fin dag hos frisøren. Jeg som har farget håret blondt og er naturlig mørkere i håret får veldig fort ettervekst og er derfor nødt til å dra litt oftere til frisøren for å farge etterveksten. Det gjorde jeg i dag endelig, det var virkelig på tide!

Jeg elsker følelsen av et helt nytt hår, jeg føler meg så bra og fresh og rett og slett bare helt ny! Jeg hadde faktisk litt lyst til å klippe håret mitt enda kortere og jeg spurte jo dere også tidligere i dag hva dere syntes jeg skulle gjøre. Mange ville at jeg skulle klippe det, men mamma vant den kampen haha.. Jeg tenker også det at siden jeg er så fornøyd med lengden jeg har nå er det ikke vits at jeg klipper det for så å kanskje angre igjen! Det vil jeg jo ikke risikere. Vi farget etterveksten, rensa fargen og tonet det slik at det skal bli en kald farge som jeg elsker.

Jeg er super fornøyd med resultatet og elsker håret mitt slik det er nå, både lengden og fargen. Tenk at jeg har på meg sminken fra i går på disse bildene, det er helt sykt at det faktisk holder så bra. Jeg er i sjokk!

Jeg fikset som vanlig håret mitt hos min frisør Ingunn på Hendrix Hair Grunerløkka. Hun er utrolig dyktig i det hun gjør og jeg kommer til å savne at hun fikser håret mitt. Dette var nemlig siste gang hun fikser det, da hun skal flytte tilbake til Molde. Det blir trist, men har heldigvis en ny frisør i samme salong som tar over! Jeg håper hun er like flink og gjør meg like fin på håret.

Nå er jeg nødt til å redigere video som skal ut ikveld, dere burde virkelig glede dere. Vloggen fra da vi var å fløy kommer nemlig ut og den er jeg veldig sikker på blir veldig morsom. Vi prates senere babes, ta vare på hverandre. Love you all ♡

20 kommentarer

Siste innlegg