En endring på håret – Klippe meg kort? Hjelp meg..

annonse – Hendrix Hair – sponset behandling

Processed with VSCO with c1 preset

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Akkurat nå sitter jeg hos frisøren min på Grunerløkka og får håret mitt farget og fikset. Jeg elsker å være hos frisøren og bli dullet litt med, det føles godt. Planene med håret i dag er vell egentlig ikke så veldig store, men litt forandring blir det jo selvfølgelig – jeg farger jo håret. Jeg er også veldig usikker på om jeg faktisk skal klippe meg, det har jeg jo tenkt lenge på. Jeg elsker å ha kort hår og syntes det er utrolig deilig. Jeg er jo vandt til å ha veldig langt hår og da jeg plutselig klippet det var det deilig. Jeg syntes også jeg er veldig mye finere med litt kortere hår, det vokser jo så fort. Vi får se hva som skjer, jeg sitter fortsatt å tenker på om jeg skal klippe det eller ikke, hva syntes du? Skal jeg klippe meg enda kortere? 

I går var jeg en tur ute sammen med hele Paradise Hotel gjengen – både fra i fjor når jeg var med, men også alle som er med i år. Det var morsomt å bli litt kjent med dem, de virker utrolig hyggelig alle sammen, hvert fall mot meg haha.. Vi får se hvor mye drama og krangling det blir inne på hotellet! Har på følelsen at det blir en del, så det er gøy. Jeg gleder meg til i morgen når det faktisk begynner på tv. Jeg skal også på premierefesten så det gleder jeg meg ekstremt til. Det passer jo perfekt at jeg er hos frisøren i dag og får fikset håret til det, det eneste som mangler nå er antrekk. Jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg! 

Jeg våknet for ikke så alt for mange timer siden, det ble en sen kveld i går så i dag har jeg faktisk på meg gårsdagens sminke. Jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan sminken min holder så bra. Det har sjokkert både meg og venner flere ganger, ingen av oss skjønner hvordan sminken min holder så bra. Enten sover jeg utrolig rolig på rygg, eller så er det et eller annet magisk med huden min haha.. Det ser jo ut som jeg akkurat har sminket meg. Det er deilig på dager som dette. Jeg slipper å tenke på å sminke meg om morgenen. Det er jo ikke bra for huden å ha sminke på så lenge av gangen, huden får jo ikke puste. Av en eller annen grunn overlever huden min det også, jeg får jo ikke kviser eller uren hud – jeg skjønner ingenting. Glad for det er jeg da – en gave fra Gud haha!

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Det er sikkert mange som lurer på hvorfor jeg får gjort dette på en søndag, om denne salongen er søndagsåpen eller ikke. Og nei, det er egentlig ikke åpent her nå. Frisøren min åpnet salongen for meg heheh, neida – men jo! Det er litt gøy. Det er ingen andre enn oss her så vi sitter å hører på høy musikk, prater og fikser hår. En bedre dag hos frisøren finnes ikke! Jeg gleder meg til å vise dere resultatet, det blir hva. 

16 kommentarer

Siste innlegg