Favoritter på YouTube – Det beste når man kjeder seg

Hallo alle sammen♡

Noe av det beste jeg vet om å gjøre når jeg kjeder meg er å se på YouTube videoer. Jeg ser mye heller på YouTube enn for eksempel på tv, det finnes så utrolig mye morsomt på YouTube og ikke minst spennende folk! Jeg ser mest på utenlandske YouTubere da jeg syntes de har kommet så utrolig mye lenger enn Norge, både kvalitet og innhold er mye morsommere syntes jeg. Norge er på god vei, det er ikke det – men jeg har lenge følt at vi henger litt etter når det kommer til YouTube.

Processed with VSCO with p5 preset

– MINE FAVORITTER PÅ YOUTUBE –

Liza Koshy – Liza er virkelig en stor favoritt, jeg er hennes største fan haha… Neida, men jeg syntes hun er helt fantastisk morsom og ikke minst hyggelig! Nå kjenner ikke jeg henne, har bare sett på videoene hennes på YouTube og der virker hun veldig god. Hun lager morsomme videoer, og da mener jeg virkelig morsomme. Hver gang jeg ser på en av hennes videoer ler jeg høyt. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg har sett flere av videoene hennes mange ganger, nettopp fordi de er så morsomme. Anbefales virkelig – det er en grunn til at hun har 13 millioner abonnenter liksom! Jeg elsker henne haha.. 

David Dobrik – David er kjæresten til Liza Koshy og de er virkelig drømme paret. Jeg elsker måten han vlogger på og lager videoer på! Han driver for det meste kun med vlogging og filmer egentlig alt han og vennene gjør og legger det ut på YouTube. De finner på så utrolig mye morsomt og gjør veldig mye kult og faktisk veldig mye som kan være farlig i vloggene. Man får liksom lyst til å vøre med i gjengen! 

Thomas Sekelius – Thomas er en svensk YouTuber som driver med masse forskjellig på YouTube. Han virker så skjønn og god og det er derfor jeg liker å se på videoene hans. Han er også litt diva, noe jeg selvfølgelig også digger med han. Han er utrolig flink med sminke og sminker seg skikkelig kult og forskjellig med farger og slike ting. Han er homo, med falske negler, sminke, høye hæler og det syntes jeg er utrolig kult. Det at han faktisk tørr å legge ut akkurat det han selv ønsker står det stor respekt av – det er tøft! 

Jeffree Star – Enda en gutt som driver med sminke, falske negler osv. Jeffree Star er en stor YouTuber i hele verden, han bor i LA og har sitt helt egne sminkemerke med døds bra sminke. Han gir virkelig alt når det er ting han vil. Det er aldri noe halvveis med han for å si det sånn! Jeg liker at han gjør akkurat det som passer for han og at han faktisk ikke bryr seg om folk som prøver å dra han ned, for de er det mange av. Han bor jo i LA, der det er lov til å røyke hasj hvis man har det godkjent fra en lege (jeg vet egentlig ikke helt hvordan det funker, men han har hvert fall lov til å røyke hasj). Før gjorde han det i videoene sine, men han har sluttet med det nå da han ikke fikk videoene godkjent og ikke tjente penger på det. Digget at han faktisk ga så langt fa*n i hva andre tenkte om han.

Shay Mitchell – Shay er faktisk best kjent fra serien Pretty Little Liars, men driver nå med YouTube. Hun lager videoer med utrolig bra kvalitet og redigering noe som gjør det veldig morsomt å se på. Jenta virker også utrolig herlig! Jeg har akkurat begynt å følge med på hennes kanal, og så langt digger jeg alt jeg har sett. Hun reiser mye og filmer veldig fine reise videoer, jeg blir virkelig inspirert av å se på henne.

Sacha – Sacha er en svensk jente som har flyttet til USA og driver nå kun med engelske videoer. Hun er en typisk YouTuber og lager videoer som de fleste gjør. Alt fra challenges, storytimes, Q&A osvosv. Hun er veldig morsom og energisk i videoene sine og det liker jeg veldig godt. Hun smiler og ler og man ser at hun virkelig liker det hun holder på med. Digger det!

Janni Deler – Janni er en svensk blogger og YouTuber som reiser veldig mye rundt om i verden og filmer turene hennes. Jeg blir veldig inspirert og motivert når jeg ser på slike fine reise vlogger. Etter min meninger lager hun en av de beste reise vloggene jeg har sett, de er liksom så perfekte hele tiden! 

Processed with VSCO with p5 preset

Hvem er dine favoritter på YouTube?

10 kommentarer
    1. Jeffree star er virkelig den beste! Han er morsom å se på selv om man ikke følger med på tutorialen hans Hahaha 😀 elsker meningene hans om alt!

    2. Savner tidene man bare kunne sitte å se på morsomme filmer på YouTube.. nå må man jo lire seg gjennom en masse reklame før hver eneste film omtrent så det blir ikke verdt det 🙁

    3. Til du som skriver at du er i familie med Thomas: så kult❤️ Du er virkelig heldig. Hva er dere for verande (søsken, forelder, kusine. Osv)?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg