Ukens spørsmål// Meg med regulering. Sexblogg. Så mye penger på min konto. Selvmordstanker. BH str. ++

annonse – lenker – ginatricot, asos, zalando.

 Processed with VSCO with f2 preset

Tror du på Gud eller er du religiøs?
Nei, jeg tror verken på Gud eller er religiøs. Jeg syntes det er vanskelig å tro på noe som det ikke er bevis på! Jeg tror på spøkelser, ånder og slike ting – men jeg tror ikke på at det er en Gud som har skapt alt sammen. 

Er det lov å bruke briller eller linser på Paradise Hotel?
Ja det er det helt sikkert. Jeg har ikke spurt om det er lov eller ikke, men jeg ser ingen grunn til at det ikke skulle være lov!

Hvor mye penger har du på brukskontoen din?
Ikke så veldig mye. Jeg har alt av penger på sparekonto og bedriftskonto og overfører derfra om jeg trenger mer penger! Akkurat nå har jeg vel bare et par tusen som jeg planlegger jeg skal ha der helt til neste måned! Som sagt, om jeg trenger mer penger tar jeg det fra sparekonto og bedriftskonto der jeg har alle pengene mine. 

Nå hadde jeg akkurat fått inn litt penger så jeg kommer også til å overføre litt herfra til sparekonto og tilbake om jeg eventuelt trenger det. Jeg bruker faktisk ikke så mye penger og prøver å spare så mye som mulig! 

Hvorfor hadde du to hester? Hadde du ride lærer da? Hvor gammel var du? Har du bilder?
Da jeg var yngre hadde bestefar en liten gård og bodde der. Han bor der fortsatt, men har ikke dyr lenger. Kusinene mine drev masse med hester og konkurrerte og var veldig mye på gården der alle hestene dems var. Jeg hadde da også lyst på en hest fordi jeg også ville ri og være med på rideturer med min egne hest akkurat som kusinene mine gjorde. Min første hest var veldig gammelt og døde og da kjøpte vi en ny hest fordi jeg likte å ri og ridde veldig mye med kusinene mine. Tanten min drev også mye med hest og det var henne som lærte både meg og kusinene mine alt om hest og hvordan man skulle ri, hun var veldig flink! Kusinene mine driver fortsatt med hest og er med på konkurranser, de er visst veldig flinke og vinner masse! Det er kult.

Kan du spise ting som det står ”spor av nøtter” på bak?
Ja det kan jeg. Jeg spiser melkesjokolade og ting hvor det står ”kan inneholde spor av nøtter” på. Det betyr egentlig bare at produktene er lagd på samme fabrikk som ting med nøtter. Ikke at det er nøtter i! 

Går det noen rykter om deg nå?
Ja, det gjør det helt sikkert. For litt siden fikk jeg blant annet høre at jeg hadde en anonym sexblogg hvor jeg skrev detaljert om alle jeg hadde sex med og fortalte alt om sexlivet mitt! Veldig rart. Det er helt sikkert veldig mange andre rykter om meg ute og går, men det er bare rykter så jeg gidder ikke bry meg om det! Jeg vet selv hva som er sant og det holder i massevis.

Processed with VSCO with p5 presetLIGNEDE BRILLER – HER. LIGNEDE BELTE – HER

Hva hadde du tenkt om å legge til alle som legger deg til på Snapchat og samle streak. Skjønner at det ikke går, men vil høre din mening om det.
Det er veldig mange som legger meg til på Snapchat hver dag og om jeg skulle godtatt og snappet alle sammen hadde jeg ikke fått gjort noe som helst annet haha.. Det er veldig koselig at folk legger meg til, og jeg har lagt til et par av dere og prater med noen på Snapchat når jeg har åpen snap innimellom! Men det er umulig for meg å svare alle.. Legg meg til på Snapchat: isabelleeriksen.

Hvorfor skaffer du deg ikke kjæreste når du ligger med mange gutter? Liker ikke du den du ligger med og den tilbake?
Haha, jeg ligger absolutt ikke med mange gutter. Det er sjeldent jeg faktisk har sex og jeg har faktisk ikke snakket ordentlig og hatt god kontakt med en gutt på år og dager. Det er faktisk helt sykt å tenke på, men jeg føler ikke at jeg trenger det heller. Det hadde jo ikke vært feil med en kjæreste, men det er ikke noe jeg er desperat etter!

Hva angrer du mest på i livet ditt?
Jeg angrer faktisk ikke på så veldig mye som har skjedd i livet mitt. Jeg liker heller å tenke på det som noe jeg har lært av. Ting som har skjedd er umulig å gjøre noe med og det verste man kan gjøre er å tenke tilbake og angre. Man lærer av sine feil! Jeg syntes jo heller ikke noe er så veldig flaut og jeg bryr meg veldig lite om sånne ting og det er jeg glad for.

Når man har sex med en man møter ute på byen, hvor drar man da? Syntes det er litt skummelt å dra hjem til noen man møtte på byen, og skummelt å ha med en fremmed hjem. Han vet jo da hvor du bor og kan komme tilbake senere. Please svar, har lurt på dette lenge. Hva er vanlig?
Folk gjør vel forskjellig, jeg aner ikke hva som er vanlig når det kommer til å ta med en fremmed person hjem eller dra med en fremmed person. Etter hva jeg har hørt er det veldig vanlig å ta med folk hjem ja, noe som høres veldig skummelt ut. Jeg kunne nok ikke dratt hjem til en helt fremmed person helt alene! Det er også mange som leier seg inn på hotell eller drar hjem til noen andre, for eksempel venner og på nach.

Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE BRILLER – HER

Kunne ikke andre se deg når du hadde sex på en strand? Hvilken strand og hvilket land var det?
Jo det kunne jo vært andre personer der, men det skjedde på natten så det var ingen på stranda. Jeg husker ikke akkurat hvilket land det var, det var i syden et sted!

Bilde av deg med regulering?
Haha ja uff, det har jeg faktisk. Jeg vet egentlig ikke om jeg har lyst til å legge det ut for jeg syntes selv jeg så helt jævlig ut. Jeg gikk i niende klasse og var veldig upopulær og hadde ikke veldig mange venner på skolen! Okei føkk it, her er bildet: 

Ikke mobb meg, jeg var søt haha!

Hvorfor bor du hos moren din og ikke faren din?
Jeg vet faktisk ikke. Jeg har alltid bodd hos mamma og trives med det. Pappa bor også utenfor Oslo, noe jeg ikke har lyst til. Da jeg var under 12 år bodde jeg litt hos pappa, sånn i helgene osv men det begynte å bli ganske stressende etterhvert og da var jeg kun hos mamma!

Hvordan føles det å ha så mange som ser opp til deg?
Det er veldig morsomt selvfølgelig. Jeg setter utrolig stor pris på alle dere som følger meg og leser bloggen min hver dag. Dere er grunnen til at jeg kan holde på med det jeg gjør og det er jeg evig takknemlig for! Jeg prøver så godt jeg kan å være et godt forbilde for de fleste, men det er ikke så veldig lett å skulle gjøre alle glad. Jeg tenker at det å være ærlig og ikke skjule så veldig mye er det viktigste, derfor deler jeg masse og forteller det meste om meg her på bloggen! Jeg vil at dere skal kjenne meg og kunne prate med meg om det skulle være noe som plager dere.

Hvor lenge har du vært singel?
Nå har det vel gått rundt 3 år, så ganske lenge faktisk.

Hvem er dine bestevenner på Snapchat?

Haha tenk at jeg er bestevenn med min mamma og moren til Martine på Snap.. Jeg snapper ekstremt lite til folk personlig, jeg legger jo ut alt på mystory og snakker jeg bittelitt med noen på Snap så blir vi bestevenner med en gang haha! 

Er alt du skriver på bloggen helt sant?
Ja, jeg har aldri løyet om noe på denne bloggen. Ikke som jeg kommer på nå hvert fall! For meg er ærlighet veldig viktig og jeg vil at dere skal stole på meg, noe dere kan! Det er så klart ting jeg velger å ikke dele på bloggen, men jeg lyver ikke.

Hva tenker du om at folk blir kåte av bildene du legger ut?
Hmm, jeg vet egentlig ikke. Jeg tenker ikke så veldig mye på det! Hverdagen min blir jo ikke ødelagt om enkelte tenker slikt om ting jeg legger ut. 

Hva syntes du om at VG bruker ditt Instagram bilde i en sak om kroppspress?
Jeg syntes det er både rart og litt morsomt. De har brukt min Instagram profil, der jeg kun legger ut finere bilder av meg selv. De som følger meg på bloggen og kanskje Snapchat også vet jo at jeg ikke kun legger ut fine ”falske” bilder av meg selv. Jeg tar det som et kompliment at de liker rumpen min 😉 Jeg liker den også!

Liker at folk har stemt på at man kan gjøre hva de vil! Det er sånn det skal være.

Hvor mange ganger vasker du håret i uken?
Jeg prøver å ikke vaske det alt for mye, det er jo ikke bra for håret å vaske det hver dag for eksempel. Jeg vasker det når jeg føler at jeg trenger det. Når det begynner å bli litt fett eller om jeg har brukt mye produkter i det. Så et par ganger i uken bare!

Hvor gammel var du første gangen du fikk mensen?
Jeg husker faktisk ikke. Jeg var veldig sen i puberteten og var vell en av de siste som fikk mensen, pupper, hår og alt det der. Jeg gikk liksom rundt å ventet på mensen haha.. Haha jeg spurte mamma nå og jeg var faktisk 15 år gammel, så ganske sent med andre ord! Det er jo også fordi jeg turnet og trente 25 timer i uken!

Er du fornøyd med livet ditt slik som det er nå?
Ja, helt greit. Jeg føler ikke jeg har noe å klage over! Det er ting jeg skulle ønske jeg hadde i livet og endringer jeg skulle gjort. Det hadde ikke gjort noe om jeg hadde vært rik og levd i LA liksom, men jeg kan heller ikke klage på det livet jeg har nå med tanke på resten av verden. Jeg er fornøyd og glad i livet mitt! Jeg kan jo gjøre hva jeg vil.

Er det ikke sånn vaske ting ved siden på solariumet? Slik at du kan vaske både før og etter du er ferdig?
Jo det er det og jeg vasker som er Gud både før og etter jeg har tatt sol haha.. Likevel er det ekkelt å tenke på hvor mange som har ligget der før meg og vhvor mye sæd, svette og bakterier som fortsatt er der. 

Processed with VSCO with c1 preset

Leste på nett om at alle har selvmordstanker i løpet av livet. Har du noen gang hatt det?
Jeg vil ikke si at jeg har hatt ordentlig selvmordstanker og vurdert og planlagt å ta mitt eget liv, men det har vært tider hvor jeg har vært så lei av livet og ikke skjønt hva meningen med livet er. Mange ganger tenker jeg faktisk det, den dag i dag også. For hva er egentlig meningen med dette? Vi gjør jo det samme hver eneste dag.

Er det rart å fingre seg selv når man er 13 år?
Nei absolutt ikke. Det er ingen ting som er rart med å teste ut forskjellige ting med seg selv og kroppen sin!

Har du noen gang hatt piercing i nesa?
Nei aldri, men jeg har hatt i tungen!

Hvor vondt var det å ta silikon?
Jeg hadde ekstremt vondt da jeg tok silikon. Det er veldig forskjellig fra person til person hvor vondt man får! En venninne av meg hadde ikke vondt i det hele tatt for eksempel, mens jeg var sengeliggende i over en uke. Det kan ha noe med at jeg fikk feil smertestillende og kastet opp alle pillene jeg tok da det var nøtter i dem(?) og hadde da ikke noe smertestillende i kroppen min.. Det føltes ut som jeg hadde blitt kjørt over av en lastebil og knust hele brystet mitt. 

Hva er din bh str?
Jeg er veldig usikker, jeg pleier å gå uten bh. Jeg var faktisk å måle meg i en bh butikk etter at jeg tok silikon og da var jeg vel en 60g ellernoe, men når jeg bruker bh bruker jeg størrelse 70c/d. 

Hvilken øyenfarge har du?
Grønn, blå, grå, brun.. Jeg har masse forskjellige farger på øynene faktisk. Det kommer også an på hvor mye lys det er rundt meg. På sommeren når det er mye sol ute har jeg helt grønne øyne, men når det er vinter og mørkt har jeg litt brunere øyne.

Hva er klamydia?
Det er en kjønnssykdom. Den sykdommen er ikke farlig å ha, veldig mange går gjennom livet og har hatt klamydia flere ganger! 

Hvor mye silikon har du i hver pupp?
Jeg har 325 gram i hver pupp.

Hva var din verste turn skade?
Jeg fikk jo en ganske stor skade i ryggen da jeg turnet og har fortsatt vondt i ryggen den dag i dag. Ryggskader er jo også veldig alvorlig og det gjorde at jeg også sluttet med turningen. Ikke bare det så klart, jeg var jo også litt lei. Jeg hadde skiveutglidning, skeiv ryggrad, slitasje og en prolaps om jeg ikke husker helt feil! Det var vondt for å si det sånn.

Processed with VSCO with c1 presetThis is me!! Ja jeg er litt stolt. Her vant jeg faktisk NM.

Har du noengang vært innlagt på sykehus?
Ja, da jeg var i Kina ble jeg innlagt på sykehuset. Det var helt forferdelig faktisk, sykehus i Kina. Det var da jeg fant ut at jeg hadde nøtteallergi.

Hva jobber foreldrene dine som?
Mamma jobber som administrasjonssekretær og et eller annet, pappa eier et firma!

Når du trener, hvem er det som motiverer deg? Altså er det en kjendis eller noe?
Det er egentlig ingen. 

SPORTS BH – HER. MASSE FINE THIGHTSER – HER

Hvor gammel var du da du startet med Instagram?
Jeg lagde meg vel Instagram rett etter at det ble laget og blitt populært. Jeg husker ikke hvor gammel jeg var, men i tenårene. Da jeg var yngre hadde vi jo ikke så mye sosiale medier, det kom først i tenårene mine.

Hvorfor var du i et politi avhør?
Jeg har vært i politi avhør som vitne av ting og da jeg selv ble banket opp. Da ble det jo rettsak og det ene og det andre!

Har du henge pupper?
Nei, ikke enda haha.. Tror ikke jeg kommer til å få så veldig mye hengepupper da jeg har silikon! 

Hvor er belte ditt fra?

 Processed with VSCO with c1 presetJeg kjøpte mitt på Bikbok. Men du kan finne lignede HER. 

53 kommentarer
    1. PLIS SVAR!!!
      Hvor skjev er ryggen din? Er ryggen din fortsatt skjev? Hva slags behandlinger har du godt gjennom med ryggen?

    2. Altså er du dum? Man kan jo bli steril av å ha klamydia ubehandlet så det er slettes ikke ufarlig. Vanlig er det men ikke ufarlig

    3. Du svarte på et spørsmål om klamydia og det svaret var helt feil. Klamydia er ikke en ufarlig sykdom, spesielt for kvinner!
      Du bør lese deg opp om den kjønnssykdommen og ikke spre løgnaktige svar på noe du ikke har greie på.

    4. treningsspørsmålet wiii Hahaha! Må si jeg har ikke det selv!….gjør det ganske 100% for min skyld 😀

    5. Har silikon selv, og jeg levde ikke på noe smertestillende etter operasjonen, og jeg hadde ikke noe vondt. Så tror ikke det har noe med å gjøre hvor mye smertestillende man tar.

    6. Det er litt feil å si at det ikke er farlig å ha klamydia. Siden hvis man går med det over flere måneder og opp mot et halvt år uten behandling, kan man bli steril og ikke kunne få barn. Tenkte bare å
      Si ifra sånn at yngre jenter ikke blir feilinformert!

    7. Hvorfor sluttet du med turningen? Asså ja jeg vet du hadde ryggskader osv, men du kunne satset alt og blitt verdensmester;)) Bare en tanke som dukket opp da jeg leste innlegget:D

    8. Du skriver ofte at du er Norgesmester i turn på bloggen. Kanskje du skal være mer presis og faktisk fortelle at du er junior norgesmester i ett apparat. Ikke «norgesmester i turn». Det blir litt feil å skrive det sånn ettersom man da forventer at du er norgesmester i mangekamp (alle apparater).

    9. Kan du legge meg til på snap??💞Har sendt deg en melding❤️❤️LoveU heter csimonsson7😂❤️Håper du svarer💖😘

    10. Du skifter ikke øyenfarge etter vær, årstid eller noe. Høres så dumt ut når du skriver slikt! Du har en øyenfarge hele livet! Ikke prøv å være så spesiell, du kan bedre!!

    11. Jeg synes du var sykt fin med tannregulering!!❤️ Nå har jeg det selv, har hatt det i to år…☹️ Men jeg prøver å tenke positivt, bare ett år igjenn nå. Skjønner ikke hvorfor du ikke var populær, du som både var så fin og snill😍 Og tenk at du var så flink i turn, omg jeg misunner deg!!!!

    12. Herregud den som skrev den kommentaren om at det ikke var rart du ikke hadde venner da du var ung…. 1. Hallo du var dritsøt<3 2.real venner går ikke etter utseende

    13. Jeg syntes du var driiit pen uten silikon og alle de greiene!😻 jeg er den eneste i klassen som ikke bruker noen sminke, og det er jeg faktisk ganske fornøyd over!

    14. Skjev ryggrad? Har du skoliose? I så fall hvor mange grader? Har du evt skrevet om dette tidligere? Hahahh

    15. Hvordan du bare overser kommentarene over hvor folk retter på det dumme klamydia svaret ditt.

    16. På det regis bilde, OMG du var/er så søt og pen❤️ Du har forandra deg litt, men du er fortsatt like pen❤️😍

    17. Helsebiblioteket skriver følgende om klamydia:
      “Klamydia er lett å behandle, men uten behandling kan du smitte andre. Ubehandlet klamydia kan gi alvorlige helseplager.
      Hos kvinner kan klamydia spre seg til eggstokkene, livmoren eller til egglederne (rørene fra eggstokkene til livmoren). Dette kalles bekkeninfeksjon. Omtrent en tredjedel av kvinner med ubehandlet klamydia får bekkeninfeksjon.
      Bekkeninfeksjon kan føre til tette eggledere, som igjen kan gjøre det vanskelig å bli gravid. Det kan også føre til graviditet utenfor livmoren. Ved graviditet utenfor livmoren begynner et befruktet egg å vokse i egglederen. Det er en farlig tilstand, og det er nødvendig å avslutte graviditeten med legemidler eller operasjon.
      Hos menn kan ubehandlet klamydia føre til betennelse i sædlederne eller i selve testiklene. Det kan også utvikles en form for leddbetennelse som kalles reaktiv artritt.”

    18. Fuck Haters!😣🖕🏼
      Du var skikkelig søt med reggis, Isabelle!❤️
      I Norsken på skolen nå, skriver jeg en faktatekst om deg😅❤️ (Faktateksten er til øving til fordypnings-oppg.)

    19. Du var sykt pen på bilde når du hadde reggis, jg har reggis og synes det ikke gjør noe, elsker deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg