Jeg drømte at jeg hadde sex og sendte nakenbilde..

Hallo alle mine fine♡

Jeg tenkte å legge ut en litt morsom greie her på bloggen slik at dere kan bli enda bedre kjent med meg. Det er mange som vet mye om meg, men jeg er helt sikker på at du ikke vet alt dette her. Selvom jeg er veldig personlig på denne bloggen og forteller dere masse som har med livet mitt å gjøre er det fortsatt mye igjen som dere helt sikkert ikke vet. Det er litt gøy! Derfor tenkte jeg å ha en liten lek man faktisk pleier å ha på fest, en drikkelek – bare at jeg skriver ned lignede spørsmål og svarer her i innlegget. Det er ganske grove og drøye ting, men det er bare gøy hehe…

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT: isabelleeriksen

HAR JEG NOEN GANG…

Blitt kastet ut av et utested? Det har jeg faktisk blitt, flere ganger haha.. Det er så fælt og ikke minst flaut! 

Kastet opp offentlig? Ja uff.. En gang kastet jeg faktisk opp på nattbussen på vei hjem fra byen – aldri mer.

Falt foran noen? Jeg har gjort det for en YouTube video faktisk. Tror faktisk ikke jeg har gjort det på ordentlig uten med vilje. Selvfølgelig har jeg jo snublet og slikt når jeg har vært full, men jeg har ikke falt i bakken rett foran noen.

Vært forelsket? Ikke hodestupt forelsket, det tror jeg ikke – men jeg har vært forelsket før ja.

Vist pupp uten vilje? Haha, ja flere ganger. En liten nippel slipp av skjedd her og der. 

Vært dritt lei livet? Ja, mange ganger. 

Skulket skolen? Jepp, det har jeg. 

Skulket jobben? Ja faktisk. 

Tisset offentlig? Mange ganger og sikkert enda flere ganger i fremtiden. Man kan ikke noe for at man er nødt til å tisse, noen ganger er det også umulig å holde seg. Syntes også det er super teit at man må ha en tier når man skal tisse på for eksempel Oslo S!

Knust telefonen min med vilje? Ja haha. Dette var for veldig lenge siden bare sånn at det er sagt, jeg har aldri knust en iPhone med vilje. Da jeg var sånn 13 år eller noe hadde jeg en liten Samsung telefon og jeg var så lei av den og hadde lyst på ny telefon så jeg sto faktisk å slo den mot en stein og fortalte mamma at jeg falt.. Dette vet hun faktisk ikke enda, før hun så klart leser dette. Hehe, sorry!

Vært naken på et offentlig sted? Ja i offentlige dusjer og slike ting, men jeg har aldri løpt helt naken rundt på gata. 

Jukset på en prøve? Ja, mange ganger. Jeg hadde verdens beste triks faktisk. I stedet for å skrive svarene på hendene skrev jeg alle svarene på bena mine og når prøven var gikk jeg med joggebukse slik at jeg enkelt kunne løfte bena opp og dra opp buksen! Anbefales forresten ikke å jukse på prøver haha.. 

Sovnet på jobben? Ja det har jeg faktisk gjort flere ganger haha.. Da jeg satt på kontor og jobbet som lærling sovnet jeg lett et par ganger i stolen.. Heldigvis var det ingen som så det haha!

Brukt over 1000kr på en bytur? Ja, flere ganger. Tusen kroner er jo ikke akkurat så mye!

Mistet telefonen i vann? Ja, ikke nå i det siste da. Har mistet flere telefoner i do før.

Ligget i sengen 24 timer i strekk? Ja, det har jeg vel. Da jeg tok silikon og har vært syk har jeg ligget i sengen flere dager i strekk. Jeg har jo gått på do osv!

Røyket vanlig røyk? Ja. Jeg har prøvd og røyker noen ganger i fylla, men jeg har aldri vært avhengig.

Gjort noe ulovlig? Ja, det har jeg. Jeg drakk for eksempel alkohol da jeg ikke hadde fylt 18 enda og har brukt falsk leg før.

Fått seks på en prøve? Jepp.

Smakt snegler? Æsj ja faktisk. Snegler er en delikatesse i flere land og jeg smakte faktisk på det i hellas et sted tror jeg? Ikke godt, og kommer nok ikke til å spise det igjen. Slimete og ekkelt.. 

Hoppet fra 10 meteren på badeland? Jepp, jeg elsker slike ting.

Lest en bok på over 300 sider? Ja, bare en gang da. Jeg har faktisk lest den første Twilight boken, den er på en del sider! Jeg hater egentlig å lese bøker. 

Vært på tv? Ja haha.. 

Grått i fylla? Flere ganger. Jeg gråter veldig mye når jeg er full.. 

Spydd på noen andre? Jeg tror faktisk ikke jeg har truffet noen andre med spyet mitt. Ikke som jeg husker hvert fall haha!

Vært forelsket i en lærer? Nei.

Strøket i et fag? Jeg har strøket på prøver, men ikke et fag.

Vært våken mer enn to døgn? Jeg tror faktisk aldri jeg har det. Jeg har vært våken 24 timer i strekk flere ganger, men ikke to hele døgn.

Bæsjet på et kjøpesenter? Ja, jeg skjønner ikke hvorfor folk sliter med å bæsje andre steder enn hjemme. For meg går det helt fint haha..

Hatt hull i en voksen tann? Aldri. Håper heller ikke det skjer.

Sett på en fødsel? Nei, jeg har aldri vørt til stedet under en fødsel, kun sett det på tv. Jeg har sykt lyst da, men er redd jeg aldri vil ha barn da!

Besvimt? Ja en gang faktisk. På stranda i Tyrkia da jeg sovnet på solsenga, våknet opp noen timer etterpå og skulle reise meg. Da gikk jeg rett i bakken igjen.. Ikke digg og faktisk farlig.

Brukket et ben i kroppen? Nei, aldri.

Snoket på en telefon som ikke er min uten tillatelse? Ja, hehe..

Fått en bot? Ja, mange ganger. Jeg har funnet ut av at jeg er ræva på å parkere riktig haha.. 

Skutt med en ekte pistol? Ja, det har jeg faktisk. 

Vært i politi avhør? Jepp.

Hatt en one night stand? Ja, det har jeg hatt.

Vært i et bryllup? Nei, ikke et bryllup jeg husker hvert fall. Jeg har så lyst til å dra i et bryllup snart, håper noen jeg kjenner gifter seg om ikke lenge!

Drømt at jeg har sex? Ja haha, ikke ofte men har skjedd..

Fått noen til å kjøpe alkohol til meg som mindreårig? Ja, mange ganger – ikke bra!

Smakt på en kondom? Ja, jeg har vel smakt på en kondom som har smak på seg. Ikke når det skjedde noe seksuelt altså haha, var nok bare nyskjerrig på hvordan en kondom med smak faktisk smaker.

Sendt et nakenbilde? Ja, men faktisk ikke til noen gutter. Bare venner som jeg stoler på! Det anbefales ikke og er ikke lurt å gjøre det. 

Testet meg for klamydia? Ja, det har jeg gjort flere ganger. Har aldri hatt det da, så det er bra!

29 kommentarer

Siste innlegg