Jeg badet i andre sin sæd og svette.. – Jeg hørte de hadde sex

Hallo alle sammen ♡

Nå har jeg akkurat kommet meg hjem fra trening og en liten tur på solstudio. Nå er det en god stund siden jeg faktisk har tatt solarium så det var deilig å få gjort igjen! Nå gleder jeg meg bare enda mer til sommer og varmt vær, heldigvis reiser jeg snart nedover til varmere strøk.

Da jeg lå i solsengen i sta klarte jeg å plutselig tenke på hvor mye bakterier jeg faktisk ligger i. Jeg har sett mange dokumentarer og folk som tester hvor mye dritt som faktisk finnes i solarium! For ikke å snakke om all sæden som har satt seg i vegger og alt som er. Jeg husker det var veldig populært å sitte i solarium og ta sol sammen med kjæresten sin og jeg tør ikke tenke på hvor mange som faktisk har sex i solarium hele tiden! For en god stund siden hørte jeg noen også, så ja – det er mange som har sex i solarium! Da jeg lå å tenkte på dette i sta fikk jeg bare lyst til å komme meg ut derifra, det er jo døds ekkelt – jeg badet jo nærmest i bakterier, andres sæd og svette!

Inspirert av KimK hehe…

Det at det faktisk er så møkkete og skittent på steder folk ligger helt nakne er skikkelig grisete ekkelt. Uff, nå begynte jeg å tenke på hvor mange som faktisk har ligget i den sengen jeg lå i kliss nakne! Æsj haha..

Jeg må også bare si det at jeg vet solarium er kreftfremkallende og at det ikke er bra å ta det for mye, jeg er fullt klar over det. Jeg tar ikke så veldig mye solarium heller og jeg tar ikke lenge av gangen! Hver eneste gang jeg legger ut snapper fra solarium får jeg kommentarer og meldinger på at det er farlig. Jeg setter utrolig stor pris på at dere passer på meg og forteller meg det, dere er gode og jeg er fullstendig klar over det! Det er ikke bra, men det er ikke bra å spise blått godteri heller liksom. Man kan ikke gå rundt å tenke på alt som er farlig hele tiden, da kunne man såvidt gått ut døren hjemme.

Nå skal jeg hoppe i dusjen og få av meg alt det ekle jeg har på kroppen etter både trening og solarium. Ha en fantastisk kveld videre babes! Vi blogges senere. Love you all ♡

34 kommentarer

Siste innlegg