Har Martine fortalt meg alt om denne sesongen av Paradise Hotel? JEG VET ALT? + En kule knuses

Processed with VSCO with c1 preset 
Heihei alle sammen♡

Mange tror jeg vet eller kommer til å få vite absolutt alt av hva som skjer i årets sesong av Paradise Hotel, og det på grunn av at min bestevenninne Martine har vært der nede å jobbet. Jeg får uten tull høre det fra alle kanter og til og med mine andre venninner tror at jeg vet masse som kommer til å skje. Det er ingen hemmelighet at de som har vært med på Paradise tidligere får vite en del av hva som kommer til å skje, folk kjenner jo hverandre.

Martine har ikke fortalt meg noen ting, noe som faktisk irriterer meg haha… Det er kanskje like greit slik at det blir litt spenning for meg når jeg skal se det på tv! Det finnes ikke en annen jente jeg kjenner som er bedre til å holde på hemmeligheter enn henne! Selvfølgelig er det bra, og på grunn av det vet jeg at jeg kan stole på henne når det kommer til mine hemmeligheter og ting jeg forteller henne. Det kan henne med meg også, men når det kommer til dette sier hun ingenting. Ikke har jeg spurt heller og det er fordi jeg vet at det ikke er vits å spørre for hun syntes det er morsomt å holde på hemmeligheter. 

Det er allerede ting jeg vet kommer til å skje i denne sesongen da folk ikke klarer å holde munnen sin lukket, men ingen av ryktene kommer fra Martine. Jeg kommer ikke til å fortelle hvem som har fortalt masse fra årets sesong av Paradise Hotel, men det er ikke Martine. 

Da jeg var ute i helgen ble jeg nærmest grillet av spørsmål om hva som skjer i årets sesong fordi folk tror jeg har fått vite alt av Martine, noe som faktisk er ganske irriterende! Og uansett om jeg hadde fått vite alt som skjedde i årets sesong hadde jeg ikke fortalt det videre til folk. Det er en grunn til at deltakere og de som jobber nede i Mexico når det spilles inn har taushetsplikt, og risikerer en stor bot om noe som skjer kommer ut i offentligheten! Ingen har lyst på den boten, likevel er det folk som snakker. 

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 presetBILDENE ER TATT FRA TV3. Jeg fant forresten disse bildene og jeg digger dem. Det er fra introen min i fjor, da jeg knuste en finale kule! Hvor kule var ikke disse bildene? Jeg har faktisk knust en finale kule 😉 

17 kommentarer

Siste innlegg