Han kastet en stein etter meg – jeg er redd

annonse – lenker – Ginatricot

LIGNEDE BELTE – HER

Hallo alle sammen ♡

Akkurat for øyeblikket sitter jeg å venter på t-banen. Jeg kan ikke huske sist jeg faktisk satt helt alene i byen å ventet på t-banen. I det siste har jeg tatt veldig mye taxi, blitt hentet eller kjørt bil selv! Jeg liker absolutt ikke kollektiv transport, men noen ganger har man ikke noen annet valg. Eller jo, men det er ikke vits å kaste bort penger på taxi hele tiden! Grunnen til at jeg ikke liker å ta kollektivt alene lenger er faktisk fordi jeg syntes det er skummelt. En gang for ikke så veldig lenge siden fikk jeg faktisk en Stein kastet etter meg og den traff meg på leggen. Jeg tørr ikke tenke på hva som faktisk kunne skjedd om den hadde truffet meg litt høyere opp, det kunne jo gått skikkelig galt!

Dagen i dag har vært utrolig koselig. Det startet med et lite jobbmøte, deretter møtte jeg Martine og Sofie. Vi har gått litt rundt i byen og sett på klær og litt forskjellige ting, jeg kjøpte faktisk ingenting unntatt sminken som jeg absolutt måtte ha, da jeg er tom. Vi satte oss også ned for å spise middag et sted jeg overraskende nok aldri før har vært. Hver gang jeg og venninner er ute å spiser tester vi aldri ut nye steder, vi setter oss bare ned der vi vet hva vi skal ha og har vært hundre ganger før. Veldig kjedelig, men trygt! Jeg merker det virkelig er på tide å teste ut nye ting her i Oslo, man blir jo fort lei av samme ting hele tiden.

Slik ser vi bloggere ut når vi endelig får maten vår haha.. Alt må dokumenteres!

LIGNEDE BELTE – HER

Nå skal jeg komme meg fort hjem, jeg håper jeg kan få noen til å hente meg på stasjonen. Jeg hater å gå lange strekninger, spesielt når det er så kaldt som det det er nå! Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere. Ta vare på hverandre! Love you all ♡

25 kommentarer

Siste innlegg