Jeg bruker briller + dagens planer

Heihei alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Nå har jeg akkurat vært på et møte hos Splay, det var ikke et kjempe spennende møte – bare et møte angående kontrakter og tiden videre! Jeg vet hvor irriterende det kan være å lese blogger hvor man kun forteller A men ikke B så det har jeg ikke tenkt til å gjøre denne gangen. Regner med det ikke er så hemmelig og at jeg kan fortelle hva møte i dag handlet om.

Nå er jeg nødt til å kjøpe noe ny sminke, jeg tuller ikke når jeg sier at jeg faktisk ikke har kjøpt meg ny sminke på flere måneder. Jeg er tom for en del produkter jeg bruker hele tiden så jeg er nødt til å kjøpe det! Jeg har forresten fått helt dilla på briller den siste tiden, jeg syntes er så kult. Jeg tror jeg ble veldig inspirert av det ene Snapchat filteret.

Jeg kjøpte brillene på Bikbok hvis det er noen som lurer på det. Det er ikke styrke i disse brillene, bare vanlig glass! Skulle nesten ønske det var styrke og at jeg var nødt til å bruke de, digger det. Jeg var litt usikker på om jeg faktisk turte å gå rundt med dem i dag, men det endte med at jeg gjorde det. Er det så nøye da? Jeg syntes det er kult og det burde ikke ha noe å si hva andre syntes.

Ellers har jeg egentlig ikkenoe annet spennende som skjer i dag. Jeg skal straks møte Martine en tur å spise og som sagt få kjøpt litt sminke som jeg trenger. Jeg kommer kanskje til å ta meg en liten tur på trening og ta litt sol, det rakk jeg nemlig ikke i går – viktig med litt farge på kroppen nå som det begynner å bli sommer og ikke minst siden jeg reiser snart! Ha en fin dag videre alle sammen ♡

12 kommentarer
    1. Jeg bruker selv briller(fordi jeg må) og plages ganske mye av de, spesielt om vinteren fordi det dogger så mye når jeg går inn og ut! I tilleg syntes ikke bryna mine pga dem, og vippene mine kommer altid borti glassene når jeg har på mascara! Men jeg syntes det er veldig kult at folk som er ganske kjente tørr å prøve ting som for eksempel briller, og viser at det ikke er noe feil i det! You go girl<33

    2. Du er så sykt pen og flink og du kledde de brillene sykt godt! Jeg lurte på om du og Martine kunne lage en ny slimvideo? Jeg elsker og se på kanalen deres!💕Men jeg har et spørsmål. Hva syntes du om at 11 åringer bruker sminke? (6.klassinger) Jeg bruker concealer og mascara og det gjør flere i klassen men jeg blir veldig usikker fordi folk i klassen min driver og kommenterer på det. Jeg bryr meg helt ærlig ikke om hva de sier men bare lurte på hva du mente💗 Åj! Glemte og si at jeg fyller også inn bryna mine! Hahah! Du er kjempeflink! Btw du burde laste ned musicaly!❤️

    3. Hjelpes for noen misunnelige mennesker det var her da. Du ser fella med dritheit ut, det gjør du alltid! YOU GO GIRL ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg