Bildene som aldri kom på bloggen – Pupper, dobbelthake og dopa øyne

Heihei alle mine fine ♡

Nå er det en stund siden jeg har lagt ut stygge bilder av meg selv, derfor tenkte jeg at det var på tide å gjøre igjen. Jeg vet jo godt at dere elsker disse innleggene og når jeg ikke tar meg selv så veldig seriøst! Som jeg alltid sier så skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg velger å gjøre dette mot meg selv, jeg ser jo helt jævlig ut på enkelte bilder.

Uff herregud, dette var en fest da for å si det sånn.. Puppegale haha!

Gjennomsiktig topp og dopa øyne.. Bildetips: la være å blunke akkurat når bilde blir tatt!

Litt for glad i mat ser det ut som..

Haha her holdt jeg faktisk på å falle bakover.. Uff!

… Kanskje lurt å stå stille når man skal ta bilder! Bra Isabelle.

Ingen kommentar.. Her ser jeg bare skikkelig lur ut 😉

Litt oppgitt over et eller annet!

Don’t do drugs haha.. (Nei jeg er ikke dopet, bare ser sånn ut..)

Herregud, ser jo ut som selve djevelen..

Haha, skjønner egentlig ikke helt hva som skjer her.. Tror jeg prøvde å blåse tyggis boble!

Ser ut som jeg har stirrekonkurranse med kamera, tror faktisk jeg trodde dette bildet kom til å bli bra. Lekte sexy, det funket ikke akkurat!

Nå er jeg rimelig flau kan du si.. Det er en grunn for at ingen legger ut stygge bilder av seg selv og det er fordi det ikke er morsomt i det hele tatt og ikke minst veldig flaut. Jeg får bite tennene sammen og håpe på at fleste syntes dette var morsomt. Det er viktig å ikke ta seg selv så høytidelig hele tiden og faktisk tørre å legge ut et par bilder som ikke akkurat er det fineste! Alle er jo bare mennesker.

42 kommentarer

Siste innlegg