Uken som gikk// Jeg er på TV igjen. Klippe håret helt kort. Voldtatt. Bilde av puppen min. Jeg reiser ++

annonse – lenker – ginatricot, bubbleroom, hayu

Akkurat nå:
Akkurat nå sitter jeg å ser ut av vinduet og vet ikke hva jeg skal gjøre. Det snør, noe som gjør meg trist! Jeg trodde virkelig vinteren var over nå og at varmere vær var på vei. Det er mandag, en dag som jeg egentlig liker ganske godt – en ny start på en ny uke. Jeg har akkurat spist litt mat og tenkte jeg skulle dra å trene og muligens ta litt sol. Jeg reiser om ikke så alt for lenge til varmere strøk og da er det deilig med litt farge på kroppen! 

Ukens høydepunkt:
Martine har endelig kommet hjem fra Mexico! Det er helt sykt å tenke på at jeg ikke hadde sett henne siden 2017. Jeg dro jo til Karibien i desember og etter det så jeg henne ikke før nå. Tiden har likevel gått utrolig fort og jeg føler egentlig ikke at det har gått hele to måneder. Jeg er hvert fall glad for at hun er hjemme igjen. Denne uken har det også skjedd mye morsomt, jeg har vært på en åpning av en helt ny klubb som har åpnet i Oslo. Teele har vært med å åpne en klubb og dit var alle fra Paradise invitert, det ble derfor en liten reunion – noe som var veldig gøy. Tenk at nå er det et helt år siden vi kom hjem fra Mexico og var ute sammen for alle første gang hjemme i Norge. Tiden har gått så sinnsykt fort!

Stian Blipp show var også et høydepunkt denne uken, det var overraskende bra faktisk! Det er også blitt bestemt at jeg skal reise snart igjen, i starten av april, det gleder jeg meg enormt til. Martine og jeg er også med i et nytt TV program på FEM, det begynner snart på TV så det er bare å følge med! Gud så mye kult som har skjedd denne uken! 

 Processed with VSCO with c1 preset

Ukens nedtur:
I det siste har jeg vært ganske lei og deppa over livet her i Norge, det er liksom det samme kjedelige som skjer hele tiden. Det kan ha noe med været å gjøre, det er jo helt ærlig veldig lite å finne på når det er så kaldt og trist ute som nå. Jeg er en sånn person som trenger å ha noe å se frem til, noe morsomt jeg vet kommer til å skje. Hvis ikke ser alt bare mørkt og trist ut! Jeg aner ikke hvorfor jeg er sånn, det er bare det at jeg er avhengig av å ha noe å gjøre. Noe forskjellig å gjøre! Jeg er veldig glad i å utforske og oppleve nye ting. Nå er det en del morsomme ting som reiser og lignede planlagt fremover så nå har jeg ingenting å stresse over. Nå er det bare å glede seg. 

Ukens irritasjon:
Jeg er så utrolig lei mennesker som forteller andre hvordan man skal kle seg og hva man burde gjøre. Folk som tror de vet best og tror de kan bestemme over alle andre burde skamme seg. Vi bor i Norge som er et fritt land, noe som gjør at man kan gjøre (nesten) alt det man selv ønsker. Har jeg lyst til å gå med den toppen og den buksen så gjør jeg det. Det at du kanskje ikke liker den er helt greit, men det betyr ikke at jeg er en hore som ber om å bli voldtatt. Her om dagen ble jeg nemlig kalt for en hore som ber om å bli voldtatt fordi jeg gikk med en topp som var litt gjennomsiktig – helt ærlig så syntes jeg det var utrolig kult, det var det mange som gjorde også. Man kunne ikke se noen ting, kun skyggen av puppen min på bilder med blitz. Det er ikke greit å gå rundt å kalle andre for hore og be folk bli voldtatt, slike ting skal man virkelig ikke tulle med! 

Processed with VSCO with p5 preset

Ukens tanke:
Jeg har lyst til å klippe håret mitt enda litt kortere. Jeg digger å ha kort hår og akkurat som det er nå syntes jeg det er helt perfekt, likevel skulle jeg gjerne hatt det litt kortere. Nå rekker det til litt lenger enn skuldrene og jeg har lyst til at det skal være litt kortere enn skuldrene, rett og slett en ekte bob. Jeg har aldri hatt så kort hår før og er veldig redd for at jeg kommer til å angre om jeg velger å gjøre det. Det er så deilig med kort hår dere!

Ukens antrekk:


LIGNEDE GENSER – HER

 Processed with VSCO with c1 preset
SKJORTE – HER. BUKSE – HER. LIGNEDE BELTE – HER.


TOPPEN ER EN BADEDRAKT – MASSE FINE BADEDRAKTER SOM KAN BRUKES SOM BODY/ TOPP – HER. LIGNEDE BELTE – HER. BUKSE – HER. 

Ukens mest leste innlegg:

Endelig kan jeg fortelle at jeg skal på TV igjen!!

Noe av det beste jeg har smakt + BILDER AV FAMILIEN MIN.

JEG ER EN HORE SOM BER OM Å BLI VOLDTATT.. 

Ukens spørsmål – SEX OFFENTLIG. SEX MED EN JENTE. SÅ MYE SPISER JEG. ALDRI HATT ORGASME ++ 

19 kommentarer
    1. Synes det er veldig sykt at folk klarer å prestere å si at noen ber om å bli voldtatt. Vi lever i en tid der man burde kle seg akkurat sånn som man vil, uten at noen slenger med leppa.. Du er vakker Isabelle, ikke la de nett trollene som ikke kan ha det bra med seg selv gjøre som du faller.❤️

    2. Etter min mening syns jeg det var ganske kult og sexy at toppen du har på, på bildet er litt gjennomsiktig slik at man kan se skygger av puppene. Det betyr ikke at man ber om å bli voldtatt hvis man går sånn, det betyr bare at man selv liker æ være litt sexy og er komfortabel i det. Du er utrolig fin! ❤️ Gå i de klærene du hag lyst til

    3. Ingen har rett til å kalle noen hore, uansett om man går kliss naken på byen eller bobledress. Tipper du har kledd lang bob jeg, litt kortere i nakken enn fremme 🙂

    4. Du er så jævli pen uten sminke! Jeg mener det. Det er noe av det nydeligste jeg har sett! LOV MEG Å GÅ MER UTEN SMINKE! Du er rett å slett fantastisk!
      Loveyou so much!💋💋💋

    5. Hei Isabella. Jeg er en stor fan å leser nøye hva du skriver. Dro ikke du til Karibien den 31-1 januar

    6. Haha, litt rart at de som sier de er din store fan ikke klarer å skrive navnet ditt engang😋 du er ett flott menneske Isabelle. Du fortjener alt godt i livet kjære! Keep It up girl💓

    7. Du burde klippe Bob om du vil! Da får du jo tykkere og friskere hår! Du er redd for å angre men det gror jo ut til den lengden du har nå på bare et par måneder? 🙂

    8. Hei, dere er greit at du har over skrifter som fenger for å få klikk som «bilde av puppene mine😱», men jeg føler at det er veldig feil å ta med «voldtatt» i overskriften. Du burde ikke bli fortalt at du burde bli voldtatt siden du går kledd som som du gjør, men det er så mange jenter og kvinner som blir voldtatt vær eneste dag, noen blir drept etterpå, men de fleste blir ikke. Det som er helt sikkert er at de er rammet for livet, de vil aldri komme over dette selv om ingen egentlig burde gå igjennom det. Så jeg ønsker at du tenker deg om to ganger før du bruker «voldtatt» som clickbait for det ligger så mye mer bak det ordet enn bare navne på ett godt betalt innlegg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg