VIDEO – Holdt på å spy.. Buse, råttent egg og hundemat

Heihei alle mine fine♡

Da var det søndag og endelig tid for en ny video på YouTube kanalen til Martine og meg. Vi fikk ikke lastet opp video på onsdag da Martine fortsatt var i Mexico og hadde ekstremt dårlig nett, jeg håper dere skjønner det! I dag skulle også videoen der jeg sminker Martine i blinde ut, men den kommer på onsdag i stedet. Sånn får det bare bli, video blir det jo uansett. 

Denne gangen hadde vi Jelly bean challenge, noe som var helt pyton. Mange av disse smakte helt jævlig, akkurat som det sto. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg nesten holdt på å spy når jeg smakte på noe av det ekleste.. Uff, aldri mer haha! 

Håper dere liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen vår, den kan du finne HER. Det er helt gratis♡

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg