Paradise Hotel reunion

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg har så blandede følelser når det kommer til søndager, enten så elsker jeg dem eller så hater jeg dem. Det kommer jo helt an på hva jeg finner på dagen før. Jeg som helt sikkert veldig mange andre forbinder søndager med enten dårlig etter gårsdagens festligheter eller helt fantastisk og rolig. Det er liksom enten eller! Jeg elsker egentlig søndager og skulle ønske alle dager var som denne, rolig og fin. Jeg er heldig som nesten aldri blir fyllesyk etter at jeg har vært ute på fest. 

I går tok jeg meg en liten tur ut, eller – det skulle bli en liten tur ut, det endte med en lang og sen kveld. Jeg var vel ikke hjemme før nærmere 0400. Gårsdagen startet med at jeg dro å møtte Martine etter en evighet, jeg hadde faktisk ikke sett henne siden i fjor, noe som høres og er veldig lenge. Endelig er hun hjemme og kvelden startet fantastisk. Jeg var invitert hjem til noen andre venner og hadde allerede sagt at jeg skulle komme noen dager før og følte derfor at det måtte jeg gjøre. Jeg dro derfor videre og det var vel egentlig da alt sprakk. Jeg hadde bestemt meg for å ikke drikke mye, og hadde ikke engang kjøpt meg egen alkohol. Det er ikke alltid like bra for da blir du skjenket med både det ene og det andre, det var selvfølgelig koselig – jeg føler bare jeg skuffet meg selv litt, men det går bra haha.. 

En venninne hadde åpning på et utested i Oslo som jeg hadde veldig lyst til å dra til. Det er ikke hver dag man kjenner noen som faktisk åpner et helt utested så det ville jeg ikke gå glipp av. Jeg dro dit og var der med hele Paradise gjengen, det ble en liten reunion. Det er veldig morsomt i og med at det faktisk var akkurat et år siden vi alle var ute sammen for første gang i Oslo. For akkurat et år siden kom jo alle vi hjem fra Mexico! Det var tider det. Kvelden var hvert fall veldig fin alt i alt og jeg er veldig stolt over Teele som har klart å åpne denne klubben i Oslo.

Jeg snappet veldig veldig masse i går kveld, masse skjedde – så hvis du ikke vil gå glipp av det anbefaler jeg deg til å legge meg til: isabelleeriksen heter jeg på Snapchat. 

13 kommentarer

Siste innlegg