Slumberparty med hayu + STOR GIVEAWAY

annonse – hayu

 Processed with VSCO with c1 preset

Noe av det beste jeg vet er koselige jentekvelder med venninner som betyr mye for meg. Det å bare være med mine nærmeste og kose meg med noe godt å spise på og noe spennende på tv’en slår virkelig aldri feil. I det øyeblikket føler jeg bare livet er komplett.

Her om dagen arrangerte jeg en liten slumberparty i samarbeid med hayu og inviterte noen venninner over, kvelden ble virkelig helt fantastisk takket være hayu! Vi så på favoritt programmene våres på tv, spiste kjempe god mat fra Foodora, cupcakes fra The cupcake and Pie Co og koste oss i fin pysj fra Cubus.

Hvis du ikke har hørt om hayu enda så er det en streamingtjeneste i Norge med eksklusivt reality-innhold, det er 5000 nedlastbare episoder, over 150 forskjellige realityserier og episodene er tilgjengelige i Norge samme dag som de slippes i USA! 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 presetElsker disse♡

Som dere vet og som jeg har skrevet om masse på bloggen før elsker jeg å se på The Kardashians og har også blitt helt forelsket i The real housewives, begge disse programmene ligger ute på hayu og jeg storkoser meg virkelig med det på skjermen hver kveld! Hayu koster forresten bare 49kr i måneden, etter 30 dagers gratis prøveperiode.

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

– GIVEAWAY –

Jeg skal også ha en STOR giveaway og gi en av dere en pakke med masse godsaker. Blant annet gratis hayu i hele 6mnd, hvor fantastisk er ikke det?
I denne pakken som DU kanskje kan vinne er det også:
 Pysjamas og tøfler fra Cubus, Brynsgelé og Lipgloss fra NYX, Beautyblender fra Beautyblender, Te fra Black Cat, Ansiktsmaske, body cream og hårbånd fra The Body Shop, Krem og parfyme fra Escada, Ballonger fra The Balloon Company, Natural lip perfector og minimascara fra Clarins, hayu promokode (6 mnd. gratis prøveperiode), hayu kopp + (annen hayu merch).

Det er altså høy verdi på denne giveawayen, det liker jeg!

 Processed with VSCO with c1 preset Processed with VSCO with c1 preset

Det du må gjøre for å delta i denne giveawayen er å:

1.Registrere deg for 30 dagers gratis prøveperiode. (Det er ingen bindingstid). Du kan registrere deg HER.

2. Kommentere i dette blogginnlegget at det er gjort. 

Så enkelt er du med i trekningen av denne konkurransen til en verdi av flere tusen kroner! Lykke til, jeg trekker en heldig vinner om noen uker.

♡♡

 Processed with VSCO with c1 preset

HUSK Å REGISTRERE DEG FOR Å VÆRE MED PÅ GIVEAWAY OG IKKE MINST FOR Å SE MASSE GODE REALITY PROGRAMMER: https://www.hayu.com/register

358 kommentarer

Siste innlegg