Jeg vil ha barn, holde en slange, hoppe ut av et fly ++

annonse – lenker – cubus

Hallo alle mine fine♡

Jeg som veldig mange andre har planer og drømmer som jeg ønsker å oppnå i løpet av livet mitt. Det er veldig mye jeg tenker på som jeg har utrolig lyst til å gjøre og som jeg er helt sikker på at jeg faktisk kommer til å få gjort en eller annen gan i løpet av livet! Mye av det jeg drømmer om er sikkert kjempe rart for enkelte, alle er forskjellige og ønsker forskjellig. Det er jo bra! Jeg tenkte derfor å fortelle dere hva mine drømmer og planer i livet mitt er. 


PYSJ TOPP – HER

Kjøpe hus – Jeg har lenge sagt at jeg har lyst til å kjøpe noe og ikke leie når det kommer til bosted. Jeg har enten lyst til å kjøpe et stort fint hus eller en leilighet jeg kan pusse helt opp! Det er viktig for meg å trives der jeg bor og det er viktig for meg å ha det fint og slik jeg selv ønsker rundt meg. 

Bo i utlandet – Om det så kun er for noen måneder eller flere år har jeg super lyst til å teste ut hvordan det er å bo i et annet land. Det jeg helst kunne tenkt meg er å bo en stund i Los Angeles og leve livet der. Det viktigste om jeg velger å være såpass lenge i et annet land er at det skal være varmt og ikke minst fint! 

Bli forelsket – Jeg tror jeg faktisk aldri har vørt hodestupt forelsket i noen før og følt på ekte kjærlighet. Det er noe jeg helt klart har lyst til å finne i løpet av livet, helst om ikke så alt for lenge haha.. 

Hoppe i fallskjerm – Det har jeg hatt lyst til så utrolig lenge. Det skremmer meg å tenke på at man skal hoppe ut av et fly og rett og slett falle fritt, men Gud så morsomt det må være. For ikke å snakke om det adrenalin kikke man får! Jeg elsker jo slike ting.

Lage noe helt selv – Om det så er et klesmerke, sminke kolleksjon eller noe jeg finner opp helt selv har jeg utrolig lyst til å eie noe og kunne leve 100% på det. Drømmen er jo å leve av meg selv og være min egen sjef om ikke også andre sin sjef.

Reise jorden rundt – Jeg vil besøke alle land og byer som finnes og som er verdt å besøke. Jeg er allerede veldig bereist og har vært mange steder allerede, men det å faktisk reise jorden rundt sammenhengende er noe jeg har utrolig lyst til. Jeg vet ikke helt om jeg vil dra på en såkalt ”backpacker” tur, men noe lignede kunne jeg helt klart gjort. 

Være på en øde øy – Jeg har sett alt for mange filmer og serier om folk som er på en øde øy og er nødt til å prøve å overleve på det man finner og bygge ditt eget hus osv og jeg har sykt lyst til å prøve det jeg også. Jeg lurer på hvor lenge jeg faktisk hadde klart meg helt alene på en øde øy. 

Fly helikopter – Det virker så utrolig kult å fly helikopter over et eller annet kjempe fint sted i verden. Dette har jeg faktisk tenkt på utrolig lenge at jeg har lyst til og jeg er helt sikker på at jeg kommer til å gjøre det en eller annen gang! 

Gifte meg – Bryllupet mitt kommer til å bli stort. Jeg er veldig glad i store ekslusive fester og mitt eget brullyp måtte blitt perfekt! Selvfølgelig med en jeg er skikkelig forelsket i.

Gjøre mer TV – Jeg elsker å gjøre tv og stå foran kamera, det er jo noe jeg gjør hele tiden med YouTube og blogg akkurat nå. Jeg har likevel lyst til å gjøre enda mere TV og være med på flere program. Nå kommer det faktisk straks et nytt program på TV som jeg er med på. Det begynner 15.mars klokken 2130 på FEM. Jeg er med på Insider, woho!

Møte en superkjendis – Jeg har så utrolig lyst til å faktisk sette meg ned å prate ordentlig med Kim Kardashian eller Kylie Jenner og bare høre hvordan dem egentlig har det. Jeg vet at det man ser på TV ikke er alt og det er mye mer som skjer i livene deres og hodene deres. De er sikkert også helt annerledes i virkeligheten enn det dem er på TV. 

Kjøpe en crazy parykk – Det har jeg faktisk tenkt på lenge og jeg har vært inne på nett å sett på forskjellige parykker. Jeg har så lyst til å prøve å ha en veldig crazy hårfarge, men jeg tørr ikke akkurat farge håret grønt, blått eller knall rosa. Derfor passer parykk perfekt. 

Holde en slange – Slanger er noe av det jeg er mest redd for i hele verden og jeg klarer såvidt se på bilder av slanger uten å grøsse og få frysninger. Likevel har jeg lyst til å gjøre det jeg er mest redd for å holde en slange rundt halsen! 

Få barn – Det er nok en stund til dette kommer til å skje, men jeg har lyst på en liten en i løpet av livet. Jeg aner ikke hvor mange barn jeg vil ha, men jeg har hvert fall lyst på en liten søt jente! 

Besøke alle verdens severdigheter –  Som jeg skrev i stad har jeg utrolig lyst til å reise verden rundt å se alt dom er verdt å se. Store severdigheter som er verdenskjent har jeg lyst til å se og besøke! 

PYSJ TOPP – HER.

Hva er dine største ønsker? 

16 kommentarer
    1. Når man er med på Paradise, får man sminke og andre hygieneartikler da eller må man ha med eget som skal holde de månedene man er der? 😂

    2. Jeg ønsket å hoppe ut av en fly og trent til å gjøre det, men, var for vind då kunne ikke..@?? 🙄🙈

    3. Kjøpt en hus var skikkelig kjedelig liksom.. hva skal jeg gjøre nå.. sitte på sofaen se på TV spille PlayStation eller Xbox liksom..@??

    4. Hei lurer på en ting. Når man har sex med en man møter ute på byen, hvor drar man da? Syntes det er litt skummelt å dra hjem til noen man møtte på byen, og skummelt å ha med en fremmed hjem. Han vet jo da hvor du bor og kan komme tilbake senere. Please svar, har lurt på dette lenge. Hva er vanlig?

    5. Trodde alltid jeg ville være flinke til å reise, men synes ikke det er så lett å flytte et sted..@?? Har lyst til å prøve.. si ifra hvis du trenger sikkerhet🤣

    6. Ukens spørsmål:
      1. Når du hadde sex på en strand, hvor var det? Hvilken strand, og hvilket land?
      2. Kunne ikke andre se deg når du hadde sex på en strand? Og var det kun deg og en annen, eller var dere flere?
      3. Hei lurer på en ting. Når man har sex med en man møter ute på byen, hvor drar man da? Syntes det er litt skummelt å dra hjem til noen man møtte på byen, og skummelt å ha med en fremmed hjem. Han vet jo da hvor du bor og kan komme tilbake senere. Please svar, har lurt på dette lenge. Hva er vanlig?
      4. Hva angrer du mest på i livet ditt?
      Love you<3

    7. OMG❤️❤️❤️Isabelle æææææ jeg elsker bloggen din og YouTube kanalen din❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    8. Ville bare dele med deg at vi har en giveaway på bloggen for øyeblikket hvor du kan vinne et helt nytt par med Gucci Sneakers til en verdi av ca. 5.000 kr. Så bli med om du vil <3 klem

    9. Når du sa du var redd for slanger så trodde jeg du mente det. For jeg er kjemperedd slanger å tørr ikke å se dem når de er i en speil bur engang. Så det å holde en slange rundt halsen kommer ALDRI til å skje, da vil jeg heller seriøst bare dø isteden.

    10. Spm til ukens spm!
      Får man lov til å bruke briller eller linser når man er på PH? Liksom har man en sjanse for å bli med i programmet om man trenger linser eller briller?😬😻Elsker deg!<333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg