Jeg var redd han skulle kidnappe og drepe meg..

Processed with VSCO with b5 preset

Heihei og god morgen alle mine fine♡

Nå har jeg akkurat våknet og jeg er klar over at det er ganske sent. Jeg elsker å sove lenge og være våken til langt på natt, det er på en måte da jeg fungerer best haha. I går kveld skjedde det faktisk noe utrolig ubehagelig og jeg slet med å få sove, det er også en grunn for at det ble ekstra sent for meg i natt.

I går var jeg helt alene her hjemme og jeg klarte på en eller annen måte å si det på Snapchat, uten at jeg egentlig mente det. Som jeg har skrevet før er jeg veldig redd og forsiktig når det kommer til slike ting. Min største frykt er at noen skal komme hit å drepe meg eller kidnappe meg. Jeg vet det høres merkelig ut og det er veldig liten sannsynlighet for at det noen gang kommer til å skje, men jeg er likevel utrolig redd for det! Det er også en stor grunn til at jeg ikke vil si hvor jeg bor, og nå fikk jeg bare bekreftet at jeg aldri burde gjøre det.

Jeg vet ikke om jeg kan kalle det for en stalker, men det er en person som har drevet å plaget meg en god stund nå. Jeg aner ikke hvem denne personen er og jeg vurderer å kanskje si ifra til politiet for i går ble jeg faktisk redd. Jeg fikk en e- post av denne mannen som virkelig fikk hårene i nakken til å reise seg. Som blogger har jeg vært borti veldig mye rart når det kommer til meldinger og kommentarer og jeg blir nesten ikke sjokkert lenger, men redd og stresset blir jeg. Spesielt når jeg får meldinger som dette:
 


Jeg vet jeg kanskje er litt paranoid nå og at dette egentlig ikke er noe å være redd for og at denne mannen helt sikkert ikke er noe farlig, men jeg syntes fortsatt det er ekstremt ubehagelig og ekkelt. Heldigvis skjedde det ingenting og jeg lever fortsatt haha!

I dag står en ny dag for tur og jeg begynner allerede å få litt dårlig tid ser jeg. Jeg skal i en bursdag og har en del jeg skal gjøre før den tid så det er bare å sette i gang. Vi blogges mer senere babes, ha en fin dag uansett hva du velger å finne på!  Love you all♡
 

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT: ISABELLEERIKSEN

10 kommentarer
    1. Kan du fortelle mere av meldingene denne mannen sender deg? Skjønner at du synes det er ubehagelig

    2. Herremann, skjønner jo at du syns dette er ubehagelig. Hvis det fortsetter hadde jeg andmeldt. Håper alt går bra ellers💕

    3. Noe sier meg det er en gutt som sikkert er 12 år gammel! Liksom om han har så lite sosiale antenne, nettvett og vet ingeting om jenter og sexualitet… pluss hvem har iPod i 2018? Haha

    4. Jeg tenker at hvis han har plaget deg en god stund nå og fortsetter å plage deg, burde du anmelde han. Hadde jeg vært deg så hadde jeg gjort det 🙂

    5. Hvis noen sender deg ting som er truende/ubehagelig og som gjør deg redd – er politiet veien å gå. Finnes alt for mange gærninger der ute som bare får holde på. Å invadere noens privatliv er ALDRI greit. Uansett grunn og “motiv”.
      Hev deg ellers over – og vær trygg på den du er 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg