En lærer sendte meg denne stygge meldingen – Jeg er skremt..

Heihei alle mine fine♡

La oss snakke litt om mennesker som ikke vil andre godt og ikke klarer å se på at andre gjør noe annerledes enn det alle andre gjør. Jeg blir nesten aldri sjokkert over ting lenger og jeg vet at enkelte mennesker virkelig kan være kjipe. Det jeg syntes er så utrolig rart er det at det er de eldre som er de verste.

Disse gamle menneskene som sitter å skriver stygge ting til unge jenter som kun prøver å være seg selv og gjøre noe annerledes må da virkelig ha det kjipt med seg selv tenker jeg. De kan umulig ha et liv dem ønsker! Jeg vet ikke med deg, men hadde dette mennesket vært enten læreren min eller moren min hadde jeg virkelig vært flau. 

En lærer skrev dette til meg og jeg er rystet. Tenk at dette mennesket skal lære folk og ikke minst barn hvordan man skal oppføre seg og lære barn om livet og hvordan man skal gjøre forskjellige ting. 

Dette er absolutt ikke den verste meldingen jeg har fått og det er ikke ille sånn sett, men det som skremmer meg med denne meldingen er at det er en lærer som har sendt den. Tenk at hun har brukt tiden sin på å søke meg opp, og sende meg denne meldingen! Jeg er skremt. Jeg svarte faktisk på denne meldingen, men jeg fikk ikke noe svar tilbake. Jeg var hyggelig mot henne og svarte på alle spørsmålene hennes og avsluttet min melding med ”Ha en fin dag videre!”. Jeg måtte selvfølgelig svare litt spydig tilbake, men jeg var absolutt ikke frekk på samme måte som det henne var! Det var nok vondt for sjelen hennes at jeg ikke var like frekk tilbake, hihi…

♡ KILL THEM WITH KINDNESS ♡

106 kommentarer

Siste innlegg