Han var utro – JEG SENDTE MELDING TIL DAMA..

Heihei alle mine fine♡

Endelig onsdag og tid for en ny video på YouTube. Denne gangen var det tid for en ny storytime, jeg syntes faktisk det er litt vanskelig å dele denne videoen da det handler om meg og en litt personlig hendelse. De fleste av dere vil nok få sjokk og jeg skal ærlig innrømme at det fikk jeg også. Jeg håper dere liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen til Martine og meg som du kan finne HER. Det er helt gratis! 

ENJOY ♡

 

28 kommentarer
    1. Oh shit.. fy søren jeg kjenner jeg blir litt mannehater når jeg hører sånne historier, haha! Jeg hadde nok hatt veldig lyst, men lurer på om jeg hadde tørt.. hadde blir dødsnervøs for svaret, slik du var 🙉

    2. Er du opptatt av at den du ligger med skal bruke kondom eller noko lignende slik at du ikkje blir gravid?

    3. Neste video kan du vise oss hvordan du setter på løsvipper? 🙂 Hvor kjøper du løsvippene dine? Jeg sliter alltid med å få på meg løsvipper… Så hadde vært veldig gøy med litt tips og triks til hvordan vi skal sette på og hva vi skal gjøre for at de skal sitte hele dagen

    4. Det verste jeg vet er folk som er utro. Men det var bra at du sa ifra du kan jo ingenting for at den fyren er en drittsekk! Btw elsket videoen!❤️

    5. Hei jeg lurer på noe som gjør meg veldig iverig innenfor jeg liker en gutt som jeg er veldig veldig sikker på at han liker meg fordi vi har alltid øyenkontakt lenge og han prøver å komme nærme meg men jeg har to problemer det første er at det er en drit jente som alltid prøver å ødlegge for meg og hun kommer liksom mellom meg og han hele tiden da han kommer nærme meg Som vi hadde gym forrige uke og da skulle vi samles i sirkel og jeg satte meg og han kom og satte seg rett ved siden av meg det var litt mellom rom som kom hun drit jenta mellom oss og satte seg mellom meg og han men da gikk jeg litt bakover også gjorde han det og jeg og han fikk øyekontakt veelldiig lenge også smilte han og han hater også hun drit jenta men det andre problemet er at jeg tror at han også liker bv min det er en annen jente hva burde jeg gjøre jeg liker han veldig godt og klarer ikke å være uten han?

    6. Hei jeg lurer på noe som gjør meg veldig iverig innenfor jeg liker en gutt som jeg er veldig veldig sikker på at han liker meg fordi vi har alltid øyenkontakt lenge og han prøver å komme nærme meg men jeg har to problemer det første er at det er en drit jente som alltid prøver å ødlegge for meg og hun kommer liksom mellom meg og han hele tiden da han kommer nærme meg Som vi hadde gym forrige uke og da skulle vi samles i sirkel og jeg satte meg og han kom og satte seg rett ved siden av meg det var litt mellom rom som kom hun drit jenta mellom oss og satte seg mellom meg og han men da gikk jeg litt bakover også gjorde han det og jeg og han fikk øyekontakt veelldiig lenge også smilte han og han hater også hun drit jenta men det andre problemet er at jeg tror at han også liker bv min det er en annen jente hva burde jeg gjøre jeg liker han veldig godt og klarer ikke å være uten han?

    7. Var du plaget med kviser på ryggen og sånt å i så fall hvordan får man di fortest mulig bort uten lege?

    8. Hadde du sendt en slik melding til dama mi, hadde hun sannsynlgivis svart deg med å spørre om hun kunne bli med neste gang. Glad jeg er ferdig med stadiet i livet mitt der jeg måtte forholde meg til småborgerlig tenking rundt forhold.

    9. Assa, Ja.. Helt enig med at utroskap er helt feil, og burde ikke begås.. Men så er dette ikke akkurat en kompis eller en godt bekjent av deg, og jeg syntes det blir litt feil at du skal gå direkte til dama hans og si dette, “I’m sorry, but I had sex with your Man” For guds skyld det er feil og være utro.. Men har du egentlig noe og si til dama hans? Du sier det som om du vil være hyggelig mot hun.. Men det er det ikke assa. Hun får vite dette av deg, som nettopp hadde sex.. Hallo.. Du er kanskje litt Makt syk der? Dårlig S fra meg hvertfall, men en god tanke Isa. Dette er bare min synsvinkel.

    10. 1) Jeg synes det er trist at han var utro mot deg.
      2) Jeg elsker deg å kommer altid til å gjøre det uansett hvor gammel jeg er. Jeg er bare 11 år nå. Jeg ønsker at jeg hadde en søster som deg. Men jeg har en stor plakat av deg og Martine på romet mitt å da later jeg som om at dere er søstrene mine. JEG ELSKER DERE❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg