Jeg syntes den nye iPhone X/ 10 er dårlig..

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT: isabelleeriksen

Hallo alle sammen♡

Nå har jeg hatt den nye telefonen min i et par uker og jeg har fått testet den ut og fått meg en mening om den nye iPhone X eller iPhone 10 som den også kalles. Den er vel ikke akkurat så veldig ny nå, men det er den nyeste og skal være den beste iPhonen på markedet. Før jeg kjøpte iPhone X hadde jeg iPhone 6S Plus og hadde egentlig bare lyst på en telefon som gikk raskere, tok mye bedre bilder og aldri var treg og klikket noen ganger. Som de fleste vet bruker jeg jo telefonen min hele tiden og er avhengig av en rask og bra telefon som tar fine bilder og slikt, jeg bruker jo telefonen min til jobb. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Jeg forventet veldig mye av telefonen da jeg betalte masse penger for den, jeg ga faktisk hele 15 000,- til sammen på alt jeg kjøpte den dagen sammen med telefonen min. Det første jeg syntes var skuffende var at det kun er mulig å kjøpe telefonen med 64GB som blir alt for lite og 256GB som er veldig mye og det var det som gjorde det så veldig dyrt for meg. Jeg har pleid å ha en mellomting og det passet perfekt for meg og mitt bruk, men det var umulig å få tak i.. Det selges altså ikke, noe som var veldig kjipt der og da! For å være helt ærlig så merker jeg ikke stor forskjell fra telefonen jeg hadde til den jeg har nå, noe jeg forventet at jeg skulle merke. Min nye iPhone X har faktisk klikket et par ganger allerede, selvfølgelig ikke noe stort – men nok til at jeg har lagt merke til det og tenkt over det. 

Det eneste jeg faktisk syntes er veldig bra med telefonen er kamera (selvom jeg forventet mer av det også), størrelsen på telefonen og skjermen og selvfølgelig utseende. Den ser veldig fin og elegant ut! Jeg er selvfølgelig ikke noe ekspert når det kommer til telefoner, dette er kun min ærlige mening og hva jeg faktisk syntes om den til mitt bruk. Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte den, men hadde jeg visst dette før jeg kjøpte den hadde jeg kanskje ventet litt lenger til min gamle telefon var helt ødelagt. Et lite tips fra meg til deg hvis du skulle være i den samme posisjonen! 


LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT: isabelleeriksen

31 kommentarer
    1. iPhone 8 plus er en fantastisk telefon med ekstremt bra kamera! Kanskje du skulle solgt telefonen din til nesten samme pris som du kjøpte den, på Finn.no fordi den er jo nesten ubrukt. Så kunne du kjøpt iPhone 8 plus i stedet?

    2. Kjøp Samsung neste gang 🙂 Brukte å kjøpe iPhone før, men syntes bare iPhonene er dårlige nå. De taper i hver eneste sammenligning med Samsung.
      Samsung Note 8+ er mye bedre (og faktisk billigere!) enn iPhone X.

    3. Siden du drev med turn, har du noen gang sett på make it or break it? hva synes du om den serien? det er en turnserie med masse drama, som du burde se, den er såååå bra!!!

    4. Hei elsker bloggen din. Har også fått meg iPhone X for 2 uker siden. Siden min iPhone 7 Plus ble ødelagt fordi jeg falt på isen også kjørte en bil oppå den også fikk den både vannskade og skjermen ble knust men jeg skiftet skjermen og alt fungerte som den skulle. Men kameraet på baksiden og flash med ødelagt fordi den kom vannskade. Hvis det hadde ikke skjedd med meg. Jeg hadde planer om å ha den telefonen frem til September. For å kjøpe meg den X Plus som er litt større en iPhone X nå. Men får vel vente til neste år får å kjøpe den. Ja hvis du ikke likte den iPhone X så kan du bare å selge den på finn.no eventuelt. Også få kjøpt deg en iPhone 8 Plus fordi den er nesten det samme som iPhone 6S Plus da men det for du se. Jeg elsker min nye iPhone angrer ikke på ett sekund. Ha en fin dag videre. 🙂 <3

    5. Æ har iPhone 8, å e meget førnøyd på alle måta! Kamera e perfekt til min type bruk, å æ e veldi gla i å ta bilda av naturen osv. Anbefale iphone 8 på det sterkeste! (Anbefaler 8+ også, enda bedre kamera igjen)

    6. Takk for dette innlegget!!! Faktisk vurdert å bytte fra iPhone 6s plus til iPhone X selv av samme grunn som deg. Nå skjønner jeg st jeg gjør lurt i å vente til det er krise 👍🏼😊

    7. Har iPhone 8 og er ekstremt fornøyd med den, hadde iPhone 5s før og jeg vurderte iPhone 8+ men har veldig små hender så den ble vanskelig og holde så valgte vanlig 8, veldig fornøyd ❤️

    8. Hvis du fortsatt har kvitteringen kan du jo kanskje bytte og si at den klikker og at du ikke er fornøyd. Det er jo sikkert garanti på den… men altså, hvis noen sier at IPhone 8 plus er en dårlig telefon, vet ikke jeg. Den er superrask og har aldri klikket på meg, har faktisk hatt den i ett halvt år nå. Den er super fin og er veldig fornøyd med at den har 256 GB som er kjempebra fordi jeg laster ned ting og sider HELE tiden, og når jeg skjekker hvor mye jeg har brukt står det bare 8 til 12 GB!! Hvis du velger å den telefonen du har nå eller gi den tilbake til butikken, anbefaler jeg å kjøpe IPhone 8 Plus❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg