Dette burde alle se – Gud sin plan

Jeg har aldri vært noe stor fan av Drake, men jeg skal ærlig innrømme at jeg ble det etter denne musikkvideoen. Jeg begynte å gråte som jeg gjør av veldig mye annet også, men denne musikkvideoen ga virkelig mye og var utrolig rørende og fin! Jeg kan ikke noe for at jeg er så følsom og sensitiv og begynner å gråte av veldig mye jeg ser på for eksempel YouTube, men jeg er bombe sikker på at jeg ikke er den eneste som ble utrolig rørt av denne musikkvideoen. 

En musikkvideo som faktisk gir noe positivt ♡

♡♡♡♡♡

8 kommentarer
    1. Dette er bare tull, jeg skal fortelle hva Guds plan er, the truth er ikke som vi ønsker. Guds plan er å føre en 3,5 år lang sultkatastrofe over hele jorden, det blir så grusomt som det aldri har vært noen gang, det blir anarki overalt og myndighetene må innføre stålkontroll.
      Mark 13:19-20 New International Version (NIV)
      19 because those will be days of distress unequaled from the beginning, when God created the world, until now?and never to be equaled again.
      20 ?If the Lord had not cut short those days, no one would survive. But for the sake of the elect, whom he has chosen, he has shortened them.
      La du merke til at det stod på grunn av de elect de utvalgte stopper han sultperioden. Det er de som er saint de vil 100% bli beskyttet av engler i den perioden, de har sitt navn i livets bok.
      Daniel 12:1 New International Version (NIV)
      The End Times
      12 ?At that time Michael, the great prince who protects your people, will arise. There will be a time of distress such as has not happened from the beginning of nations until then. But at that time your people?everyone whose name is found written in the book?will be delivered.

    2. Og så når sultperioden er over, da blir det normalt igjen i ca 3 år ( her er jeg litt usikker, kanskje 1-30 år) og så plutselig helt uventet kommer Jesus og det blir 1000 år paradis, og da blir de som er saint og konene deres konger og dronninger over hele universet, men først over jorden i 1000 år. Jeg gidder ikke vise bibel vers ingen tror på det uansett før de ser det skjer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg