Uken som gikk// Få ny kjæreste. De voksne burde skjerpe seg ++

annonse – lenker – nly, bubbleroom, nakd

Akkurat nå:
Akkurat nå ligger jeg i sengen til en venninne og ser på YouTube videoer. Jeg har sovet over her i natt rett og slett bare fordi det er koselig noen ganger. Vi skal straks spise frokost, tenk at vi gjør det så sent haha. Klokken er liksom 1328 når jeg skriver denne setningen og vi har enda ikke spist noen ting i dag. Vi våknet for noen timer siden og likevel har vi ikke gjort noen ting. 

Ukens høydepunkt:
Denne uken føler jeg at jeg har gjort masse samtidig som jeg ikke føler jeg har gjort så veldig mye. Jeg har vært på en liten jentekveld og planlagt sydentur, noe som selvfølgelig er et stort høydepunkt. Jeg håper virkelig det blir noe av denne turen for nå klarer jeg ikke Norge mere haha.. Jeg er så lei av å gjøre det samme hele tiden og det er på tide å gjøre noe morsomt. Jeg har også vært ute på byen som var veldig morsomt.

Ukens nedtur:
Singel på Valentines day haha.. Det er greit nok at jeg er singel  alle andre dager i året også, men på kjærlighetens dag tenker man selvfølgelig enda mer på det. Jeg har faktisk vært singel døds lenge nå, i flere år faktisk og jeg merker faktisk at jeg har lyst på en kjæreste snart. Ikke det at jeg går rundt og leter, men det hadde ikke skadet å få meg kjæreste nå!

Ukens irritasjon:
Mennesker på byen som ikke eier respekt for andre er virkelig noe jeg hater og syntes er skikkelig irriterende. Det at folk tror det er greit å ta på jenter i forbifarten og klaske andre mennesker på rumpa er kvalmt. Det er faktisk ikke greit og det er trakassering! Dette har skjedd med meg mange ganger når jeg er ute å koser meg med venner og kvelden blir ofte ødelagt på grunn av sånne ting. Det er jo ekkelt og hva skal man gjøre?

Ukens tanke:
Voksne mennesker er ofte verre enn tenåringer når det kommer til anonyme ting på internett. Her om dagen ble det ene innlegget mitt delt på Nettavisen og da er det selvfølgelig flere mennesker og ikke minst eldre mennesker som ser det! Det er virkelig da alle trollene kommer frem og disse trollene er uten kødd voksne mennesker på alderen til foreldrene mine om ikke enda eldre. Jeg skjønner bare ikke hvordan jeg kan få så mye kjærlighet fra yngre mennesker og så mye dritt fra eldre mennesker som helt klart burde skjønne at man ikke skal mobbe andre på nett. Jeg ble faktisk skremt av dette og at Per på 50 år sitter å kommenterer dritt på en blogg han ikke aner hva går ut på. 

Ukens antrekk:


LIGNEDE BODY – BUBBLEROOM HER.

 Processed with VSCO with c1 preset
LIGNEDE JAKKE – NAKD HER. BUKSE – NLY HER. LIGNEDE BELTE – NAKD HER.

 Processed with VSCO with c1 preset
MASSE FINE BADEDRAKTER SOM KAN BRUKES SOM BODY – NAKD HER.

Processed with VSCO with p5 presetLIGNEDE GENSER – NLY HER. BUKSE – NLY HER. BELTE – NAKD HER.

Ukens mest leste innlegg:

Jeg sminket henne til skoleball – TREMENNINGEN MIN

Jeg vil ikke ha din penis på min telefon…

MIN VALENTINES DATE – På date med en gutt?

4 kommentarer
    1. Jeg syntes det er veldig dumt voksene folk sitter og slenger dritt om deg😞❤️ De kan f.eks gjøre sånn at du bli lei deg, mister inspirasjonen, og masse mer😓 men det e ikke vits og bry seg og det:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg