Bildene som aldri kom på bloggen – JEG SER SYKT STYGG UT

God kveld alle mine fine ♡

Nå har jeg klart å samle opp en del stygge og mislykka bilder av meg selv som jeg tenkte jeg skulle dele med dere. Hver eneste gang jeg deler dette blir jeg skikkelig flau, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ønsker å utsette meg selv for dette! Menmen, selvironi er en bra ting.

Skjønner ikke helt hva som skjer her, men jeg er ganske sikker på at jeg ikke visste at dette bilde ble tatt haha…

Haha her falt jeg bakover da jeg skulle ta knebøy..

Skikkelig flaut å stå å posere mens det kommer folk ned trappen..

Veldig sexy..

Det verste smilet jeg noen gang har sett, uff..

Don’t do drugs kids…. hahaha!

Dette bilde kunne helt sikkert blitt fint, men jeg takler ikke det smilet der..

Man burde aldri prate under en photoshoot.. Da blir dette resultatet – ikke fint!

Ingen kommentar..

Dette ble bare skummelt.. Ligner jo på the grudge!

Bare nei…. Flaut!

Fineste vinkelen! Nedenfra så alle hakene kommer frem.

Skjønner ikke helt hva jeg driver med her.. Det ser hvert fall ikke bra ut!

Haha her mista jeg faktisk kamera i bakken og fikk en blinkskudd. Nydelig!

Herregud nå er jeg flau.. Jeg håper du likte innlegget og fikk deg en god latter slik som jeg fikk da jeg fant disse bildene på kamerarullen!

Ha en fantastisk kveld videre babes, vi blogges senere! Love you all ♡

27 kommentarer

Siste innlegg