Klådd på, truet og trakassert på byen

annonse – lenker – bubbleroom

 Processed with VSCO with p5 presetLIGNEDE BODY – BUBBLEROOM HER.

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg har akkurat våknet til livet etter gårsdagens festligheter som var utrolig morsomt og koselig. Kvelden i går startet på vors hos en venninne som var en suksess, jeg hadde det nesten mer gøy på vors enn ute på byen – eller ikke nesten, jeg hadde faktisk det. Sånn er det veldig ofte, mange ganger syntes jeg vors er bedre enn selve utestedet på byen.

Det kan ha noe med at jeg syntes det er mye koseligere å kunne sitte å prate med folk, ha drikke leker, danse sammen og spise potetgull i stedet for å bli klådd på ute på byen, bli sølt på, krangle med folk og se på at jenter blir tatt hardt i armen og dratt ut av maktsyke vektere. I går var inget unntak og som vanlig var jeg vitne til at enkelte vektere på Nox ikke klarer å oppføre seg som ordentlige mennesker. Jeg begynner å bli rimelig lei av å føle meg både truet og trakassert av folk som er på jobb og skal prøve å gjøre stedet til noe trygt. I stedet føler jeg og andre oss truet og faktisk er redde for enkelte mennesker som jobber på utestedet. Dette har skjedd gjentatte ganger på samme sted med mange av mine venner.

Det var jo en episode rett før jul hvor Grunde ikke fikk komme inn på utestedet uten at vekter hadde noe grunn til hvorfor. Grunde drikker ikke engang alkohol og var edru hele den kvelden. Det beviser jo bare at disse er maktsyke og tror dem kan gjøre og behandle andre mennesker på hvilken som helst måte. Jeg drar ikke alle sammen under en kam nå, jeg vet at det finnes vektere der ute som gjør en fantastisk jobb! Det er spesielt en person som alltid skal være litt ekkel og bare har ett kjipt liv tipper jeg haha.. Uansett, nok om det. Jeg orker ikke tenke mer på det og bruke energien min på noe negativt.

 Processed with VSCO with p5 preset

Alt i alt hadde jeg en fantastisk kveld sammen med venner og det er lenge siden jeg faktisk har kost meg og slappet av så mye som det jeg gjorde i går ute på byen og sammen med andre mennesker haha.. I dag var egentlig planen å dra å trene, men jeg tror virkelig jeg trenger en pause fra treningen i dag. I går hadde jeg faktisk i stram høy hestehale med extensions, jeg har ikke brukt det på døds lenge og skal ærlig innrømme at jeg digget å ha langt hår igjen samtidig som jeg ikke angrer på at jeg klipte meg. 

Nå skal jeg få i meg noe mat før jeg starter dagen, jeg er utrolig sulten så det skal bli godt med litt mat! Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere! Love you all

 Processed with VSCO with p5 preset
LIGNEDE BODY – BUBBLEROOM HER

19 kommentarer

Siste innlegg