Ukens spørsmål// Jeg er tjukk? Blitt banket opp. Operere pupper. Min kles størrelse. Stripper ++

annonse – lenker – nakd

 Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE JAKKE – NAKD HER (PÅ SALG). LIGNEDE BELTE – NAKD HER.

Hvordan kan man tjene penger på Instagram?
Hvis man har en del følgere kan man tjene penger på reklame, på akkurat samme måte man tjener penger på blogg og YouTube – reklame! Hvis man avtaler med en kunde å for eksempel legge ut et bilde på Instagram med et produkt du liker så kan man tjene penger på det.

Hvor gammel var du da du tok din første tatovering?
Min første tatovering er skriften jeg har på ribbena, den tok jeg da jeg var 17 år gammel. Altså så var jeg ikke gammel nok hehe.. Jeg tok den faktisk uten tillatelse også og lurte tatovøren.. Herregud, jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare ventet i noen måneder til jeg ble 18.

Når begynte du å sminke deg ordentlig?
Jeg begynte faktisk ganske sent med sminke, jeg var en av de siste i klassen min som begynt med sminke. Jeg startet jo selvfølgelig litt forsiktig med bare maskara og litt pudder, men jeg begynte vel å sminke meg ordentlig hver dag da jeg gikk på videregående. I starten av videregående. Jeg har jo lagt ut bilde før av da jeg gikk i tiende klasse og på dette bilde ser man at jeg bruker veldig lite sminke. Jeg har jo ikke bryn engang haha.. 

Hva er det verste med Martine?
Oj det var et vanskelig spørsmål syntes jeg. Det er jo egentlig ingenting fælt med Martine, men hun kan være litt kald og care noen ganger og det kan være litt plagsomt haha.. 

Ser du på Farmen kjendis?
Nei faktisk ikke.. Jeg har sett noen episoder, men jeg har ikke fulgt med. Jeg skjønner ikke helt spillet og hva som er greien haha!

Hvordan er det å ha folk som ser opp til deg og har deg som forbilde, føler du at du må gi de et godt inntrykk av deg selv?
Jeg syntes det er først av alt veldig koselig og jeg setter utrolig stor pris på alle dere, det må dere bare vite. Jeg prøve så godt jeg kan å være et godt forbilde og jeg vil tørre å innrømme at jeg er et fint forbilde. Jeg er ærlig og legger ikke skjul på noen ting, noe jeg syntes er veldig viktig. Falskhet og det å lyve er noe jeg absolutt ikke liker! Jeg er bare et menneske og kan gjøre feil jeg også, og mest av alt så er jeg meg selv! Jeg kan ikke forandre meg fordi en person ikke liker hva jeg gjør for eksempel. Jeg er ikke forelderen til de som eventuelt leser bloggen min eller ser på videoene mine på YouTube!

Hvor opererte du puppene dine?
Jeg opererte i Norge på Aleris. 

Hvordan bil har du? Kan du vise bilen din?
Jeg har en liten sølv polo, Volkswagen. Jeg elsker å ha liten bil da det er enkelt å parkere overalt!  

Har du blitt svikta av venner før?
Ja, mange ganger. Som jeg har skrevet om flere ganger på bloggen så har jeg slitt en del med venner før da jeg var yngre og ble stadig vekk sviktet og ”tråkket” på av mennesker som jeg trodde var vennene mine. 

Hvilken størrelse pleier du å bruke i klær?
Jeg bruker som oftest størrelse XS. Jeg er veldig glad i klær som er litt trange og små, egentlig så er jeg vel en størrelse S.

Hvilke p piller bruker du?
Jeg bruker de som heter Marvelon 28.

Føler du deg noen ganger tjukk?
Jeg kan se meg selv i speilet noen ganger å føle meg helt jævlig, men jeg kan også se meg selv i speilet å føle meg utrolig bra. Jeg vet selv at jeg ikke er tjukk, og jeg vet selv at jeg ikke er verdens tynneste. Jeg syntes selv jeg ser helt vanlig ut og jeg elsker litt former! 

 Processed with VSCO with m3 presetMASSE FINE BADEDRAKTER – NAKD HER. (KAN BRUKES SOM BODY).

Hvor god selvtillit har du på en skala fra 1-10?
Overraskende nok har jeg faktisk ganske dårlig selvtillit. Det kan virke som jeg har verdens beste selvtillit, men det har jeg faktisk ikke! Jeg vil si jeg er en 6’er.

Hvilken kjendis er det du har hatt sex med, mener du en fra Paradise Hotel?
Det kommer jeg ikke til å svare på, rett og slett fordi det gjelder en annen person enn meg. Nei jeg mener ikke noen fra Paradise Hotel.

Hvilke jobber har du hatt før?
Jeg hadde faktisk min aller første jobb da jeg var femten år gammel. Det var da jeg sluttet på turn og ble turntrener for små barn, det var utrolig morsomt faktisk. Jeg har også vært danse instruktør, jobbet i butikk og som lærling på kontor. 

Si en ting du ikke liker med deg selv, en kroppsdel?
Jeg liker faktisk ikke armene mine og syntes de er skikkelig stygge haha..

Hvor mye tjente du da du jobbet vanlig og ikke med blogg?
Det var veldig forskjellig fra jobb til jobb, men jeg tjente vel ikke akkurat så veldig bra! Da jeg var trener var jeg jo mindreårig og fikk ikke lov til å tjene mer enn 55kr i timen (?). Noe som er veldig lite – det økte heldigvis litt etterhvert, men det var aldri spesielt mye. I butikk tjente jeg litt bedre, men jobbet kun deltid så jeg fikk ikke utbetalt så veldig mye per måned. Som lærling tjente jeg heller ikke veldig mye da lærling lønn er veldig lite. Det var jo en periode jeg hadde to jobber, da jobbet jeg som lærling på kontor på dagen og i butikk på kvelden. Da tjente jeg vel litt under 20 000 kroner i måneden. 

Processed with VSCO with p5 preset

Kommer du til å flytte til utlandet?
Jeg har veldig lyst til det og er helt sikker på at jeg kommer til å gjøre det en eller annen gang i løpet av livet. Noe som er helt sikkert er det at jeg hvert fall kommer til å bli borte og flytte i noen måneder for så å komme tilbake. Bare for å se hvordan det egentlig er!

Hvor mange dyr har du hatt og hva slags?
Jeg har hatt marsvin, to hester, og hund. Så fire dyr da!

Trener du fordi du syntes du selv er tjukk?
Nei absolutt ikke. Jeg føler ikke at jeg er tjukk, samtidig som det ikke gjør noe om jeg trener og går litt ned i vekt. Det er ikke hovedgrunnen til at jeg trener, jeg vil rett og slett bare stramme opp litt og føle meg bedre fysisk. Man får ofte mer energi og slikt om man trene og beveger seg!

Tenker du mye på de negative kommentarene du får?
Nei, veldig lite faktisk. Jeg syntes det er litt rart at jeg ikke blir mer lei meg, for jeg har fått ganske så slemme kommentarer etter meg. Av en eller annen grunn klarer jeg ikke bry meg, noe jeg syntes er veldig bra. De positive kommentarene derimot, det setter jeg så utrolig stor pris på! Dere er best♡

Hvordan ser drømmemannen din ut?
Jeg er veldig glad i høye, mørke, solbrune gutter. Kanskje med litt skjegg og litt lengde på håret. Jeg syntes disse er veldig kjekke:

Noen som kjenner dem igjen?

Hvilken sko størrelse har du?
Jeg bruker størrelse 36/37. Så jeg har veldig små ben.

Kunne du jobbet som stripper?
Nei, det tror jeg ikke. 

Kan du fortelle litt om da du ble banket? Er det sant?
Det er sant at jeg har blitt banket ja, av en gutt. Men jeg har valgt å ikke skrive om dette da det handler om en annen person. Jeg kan si det at jeg ble fraktet til sykehuset og at det ble rettsak.

Byr du mye på deg selv?
Både ja og nei. Jeg er veldig utadvendt og finner på ting samtidig som jeg er veldig sjenert når det er mange til stede som jeg ikke aner hvem er. Når jeg er med venner osv byr jeg veldig mye på meg selv.

 Processed with VSCO with c1 preset

24 kommentarer
    1. Kan du ikke fortelle om hva som skjedde da du ble banket uten å nevne navn osv?🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

    2. Forresten, du kler det korte håret helt sinnsykt bra! Du ser så moden ut og ansiktet ditt ble så fint og tydelig

    3. Bare tull at du har så dårlig selvtillit, man ser på hele ansiktet ditt at du har selvtillit på topp. Folk med dårlig selvtillit legger ikke ut videoer og selfies av seg selv 10 ganger daglig

    4. Angrer du deg på at du klippet deg siden du har tatt i exstasion igjen?💗 (aner ikke om jeg skrev det riktig😂) Uansett du er dritfin med begge deler😻🔥

    5. Isabelle, du er ei utrolig fin jente. Reflektert, oppegående og hyggelig. Det gleder meg å se at du klatrer på topplista. Heia deg ☺️👏🏼

    6. du er egentlig helt lik meg når det gjelder personlighet, det er helt sykt. Sykt stolt av det du har fått til, aldri gi opp! Du er en fantastisk person, men hvordan holder du ut med Martine? Hun er sykt care, og det synes noe sinnsykt i bloggen hennes også. Du er modig som har holdt ut så lenge. Dette er bare det jeg mener om Martine, og ikke for å sette henne ned elr no.

    7. Den ene personen er Ian somerhalder, han er med på serien the vampire diarés. Du bare må se den serien!!❤😍

    8. Har du hatt hester???😲😲 Drev du med hest før lzzm?? Hvis du gjorde det, hvilken gren?? Og hvilke rase var hestene??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg