Slik lager jeg wet look – STEP BY STEP

annonse – lenker – nakd

Heihei alle mine fine♡

Jeg elsker å eksprimentere med utseende og ha forskjellige looker både når det kommer til sminke, men mest av alt håret. Jeg har hatt mange perioder hvor jeg er totalt avhengig av en spesiell hår look. Det er ikke så alt for lenge siden jeg gikk med ”wet look” så å si hver eneste dag jeg skulle noe, jeg elsket det og det gjør jeg egentlig fortsatt, bare at jeg ikke har det så ofte lenger. 

Det kan være ganske vanskelig å få til en perfekt ”wet look” og tro meg, jeg har øvd og prøvd veldig mye forskjellig. Det er helt sikkert mange forskjellige måter å gjøre det på, men jeg har funnet den enkleste, fineste og beste for meg og tenkte å dele det med dere! 

DETTE TRENGER DU:

 Processed with VSCO with c1 preset

✔️ Hår børste

✔️ Hårgele 

✔️ Liten kam (dette er faktisk en lusekam, men passer perfekt til dette og hårfrisyrer som skal få vekk alt håret)

✔️ Hårspray
____________________________________________

Jeg starter som alltid når jeg skal fikse håret mitt med håret løst rett ned. Jeg pleier alltid å gre godt gjennom håret før jeg starter med noe som helst da det er enklere å få det så fint som overhode mulig! 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Greien med ”wet look” er jo at håret skal se vått ut og bli dratt bakover. Det er fullt mulig å bruke bare vann, men da tørker det selvfølgelig etterhvert og det er derfor jeg bruker hårgele og hårspray. Slik at frisyren skal holde seg og vare lenge! 

Jeg starter med å gre håret bakover slit jeg selv ønsker å ha det. 

 Processed with VSCO with c1 preset

Når håret ligger fint bakover slik jeg ønsker å ha det tar jeg litt hårgele av gangen slik at det ikke blir for mye på en gang. Det påfører jeg rundt i håret slik at det skal se vått ut, men også holde seg bakover. Jeg blir også kvitt alle baby hårene jeg har, noe som passer perfekt da denne looken ikke er noe fin med masse små hårstrå stikkende ut i alle kanter. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Når jeg føler selv det er nok med hårgele og håret kjennes ganske seigt og ekkelt ut tar jeg den lille kammen min og grer absolutt alt håret bakover.

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Når alt håret er gredd bakover og jeg føler selv det ser perfekt ut bruker jeg litt hårspray slik at det skal holde seg enda bedre. 

 Processed with VSCO with c1 preset

AND VOILÀ

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

En perfekt ”wet look” på kun noen sekunder. Det tar absolutt ikke lang tid å lage denne looken i det hele tatt, noe som er perfekt hvis man har dårlig tid og ikke vet hva men skal gjøre med håret. Frisøren passer også til alt og ser ikke minst veldig kul ut. 

♡♡

”Bodyen” jeg har på meg er faktisk en badedrakt, love it! DU KAN FINNE MASSE FINE BADEDRAKTER SOM KAN BRUKES SOM BODY HER.

Skal du teste ut denne frisyren? Hva syntes du?

10 kommentarer
    1. Heii
      Så utrolig fin du ble! <3 Helt ærlig du er bare såååå nydelig, liksom loveuuun <333 Du skinner som sola, og ikke ta til deg negativitet. Men kunne du tenke deg og svare meg på messenger??? you know kh..... Taaakkk!!!!

    2. kunne du blitt sammen med Vidar Villa? Kan du svare på det på ukas spørsmål. har lurt på det så leeeenge siden du var med i one night stand sangen hans… Dere passer syyykt godt sammen ass. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg