Min Valentines date

Hallo og god kveld alle mine fine ♡

Jeg håper alle sammen har hatt en fantastisk dag så langt. Dagen min startet jo ikke akkurat perfekt som jeg skrev tidligere i dag, men nå er den blitt mye bedre. Akkurat nå sitter jeg på restaurant i byen og storkoser meg med et glass vin og god mat.

I dag har jeg faktisk på meg en rosa kåpe, noe som er veldig ulikt meg, men jeg digger det og føler meg utrolig bra i dag!

I dag er det jo som helt sikkert alle har fått med seg «Valentines Day» altså kjærlighetens dag og jeg ser bare masse mennesker som er på date med kjæresten sin. Det er så koselig å se på! Det har faktisk allerede gått litt rykter og spekulasjoner om at jeg er ute med en fyr (kjære Jodel). Det er altså helt feil haha.. Jeg er ute å spiser med kusina mi Silje, det er dog like koselig! Vi ser hverandre ikke så veldig ofte og hun jobber veldig mye så det er koselig å møtes når begge først kan!

Fine kusina mi, Silje ♡

Nå skal vi straks komme oss av gårde – jeg vet ikke helt hva planen videre er, men det blir nok snart hjemover. Jeg sto jo opp så tidlig i dag hehe.. Ha en fantastisk dag videre babes, uansett hva dere finner på! Love you all ♡

39 kommentarer

Siste innlegg