Har ikke styring på pengene mine – En forferdelig start på dagen

annonse – lenker – nakd, nly, bubbleroom

Processed with VSCO with p5 presetLIGNEDE BELTE – NAKD HER. GENSER FRA VILA FLERE LIGNEDE – BUBBLEROOM HER ELLER NLY HER.

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det på kjærlighetens dag? Jeg håper alle har hatt en fantastisk dag så langt og ikke minst kommer til å få en fantastisk dag videre, i motsetning til meg. Dagen så langt har ikke gjort annet enn å skuffe så jeg håper alt bare går oppover fra nå av. Jeg skal ut å spise etterpå så jeg får håpe det hvert fall går som planlagt. 

I dag sto jeg faktisk opp utrolig tidlig til å være meg, jeg var oppe av sengen allerede klokken 0900 – da er det jo midt på natten for meg haha.. Jeg hadde en avtale med regnskapsføreren min og var nødt til å ta meg turen dit da jeg ikke har styring på mitt eget regnskap og egne penger. Jeg er virkelig så glad for at jeg har en regnskapsfører som tar jeg av alt det der, for det hadde jeg nok aldri klart helt alene! Det er vanskeligere enn man tror og så utrolig mye småting man skal huske på!

Processed with VSCO with p5 presetLIGNEDE BELTE – NAKD HER. GENSER FRA VILA FLERE LIGNEDE – BUBBLEROOM HER ELLER NLY HER.

Jeg var som alltid nødt til å kjøre til regnskapsføreren min og var nødt til å ta min egen bil som har stått stille noen uker. Det var da helvete startet! Jeg gikk ut i god tid slik at jeg skulle ha tid til å grave ut bilen min som sto under haugevis med snø, jeg trodde jeg skulle klare det på hvert fall et kvarter – der tok jeg feil.

Etter lang tid, iskalde hender, våte ben og tårer i øynene (jepp de kom faktisk, de kommer alltid når jeg syntes litt synd på meg selv og det gjorde jeg i dag tidlig haha) klarte jeg ikke mer og ga opp. Jeg fikk ikke ut bilen og var nødt til å ringe etter taxi, den kom aldri så jeg avlyste den og var nødt til å ringe pappa så han kunne kjøre meg. Da han kom ringte det en taxi å sa at han var utenfor huset mitt, noe som ikke skulle skjedd da jeg avbestilte taxien! Jeg måtte da ringe administrasjonen å forklare at det var feil og at jeg ikke skulle betale for det. Heldigvis gikk alt greit til slutt og jeg kom bare ti minutter etter avtalt tid. Når så mye skjer på en gang og jeg er utrolig stresset, kald og lei fra før av er det ikke rart jeg blir oppgitt. Uff, nå kan det bare gå oppover. 

Nå har jeg akkurat kommet meg hjem igjen, og skal egentlig bare jobbe litt. Senere i dag er planen å dra ut å spise, det blir kos. Vi blogges mer senere babes, ta vare på hverandre! Love you all ♡

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg