Er jeg finest sånn eller sånn?

For veldig mange er håret noe av det viktigste når det kommer til utseende og hvordan man føler seg. Det er flere jeg kjenner som ikke føler seg komplett om håret ikke er som det skal og ikke ligger helt perfekt på hodet. Jeg er og har egentlig aldri vært sånn og bryr meg egentlig veldig lite om hår. Jeg sier ikke at jeg kunne klippet av meg alt håret og rocket det liksom, men jeg er ingen perfeksjonist når det kommer til mitt eget hår. Jeg bryr meg ikke om det ikke ser eller føles fantastisk! 

Som flere vet har jeg både hatt veldig langt hår, men også kort hår slik som jeg har nå. Det er ikke så veldig lenge siden jeg klipte håret mitt og det var veldig mange som trodde jeg kom til å angre. Den dag i dag er jeg utrolig glad for at jeg valgte å klippe håret, det er så utrolig mye lettere og deiligere med kort hår. Det er også veldig mange som mener forskjellig. Noen syntes jeg kledde langt hår best, mens andre syntes jeg kler kort hår best! 

Hva syntes du jeg er finest med? Hva kler jeg best?

– Kort hår –

 Processed with VSCO with f2 preset

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

– Langt hår – 

 Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with c1 preset__________________________________________________________________________

Personlig liker jeg best kort hår, rett og slett fordi det er mye enklere å leve med haha.. Det lange håret så utrolig bra ut, men akkurat nå velger jeg komfort over utseende.. Jeg hadde jo tape extensions en liten periode, noe jeg ikke taklet og fikk panikk hver gang jeg tok meg selv på hodet. Vaskingen gikk heller perfekt og det tok mye tid. Tid jeg ikke orker å bruke på hår haha.. Så ja, jeg liker faktisk best kort hår – enn så lenge. Plutselig får jeg jo lyst til å ha langt hår igjen så vi får se hvor lang tid det tar! 

Fortell meg hva du mener ser best ut på meg. Nå skal jeg dra å trene litt, det blir deilig på en mandag. Ha en fantastisk dag videre babes, vi blogges senere! Love you all♡

77 kommentarer

Siste innlegg