Jeg er trist og lei meg etter dette…

Hallo alle mine fine ♡

Akkurat nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte eller kanskje begge deler. Nå har jeg har akkurat kommet hjem fra kino, jeg så den nye filmen «Fifty Shades» sammen med en venninne jeg ikke har sett på døds lenge, det var så utrolig koselig! Jeg likte filmen kjempe godt og jeg var selvfølgelig en av dem som begynte å gråte flere ganger under filmen. Herregud jeg skjønner ikke hvordan jeg kan begynne å gråte så lett av en sånn film.

Jeg vet egentlig ikke om jeg føler meg bra eller dårlig etter å ha sett denne filmen. På en måte føler jeg meg bra fordi jeg likte filmen kjempe godt, men på en annen måte føler jeg meg trist fordi jeg følte jeg ikke hadde noen ting haha..Som vanlig var det masse sex (noe jeg selvfølgelig håpet på), drama og ting som skjedde i filmen. Jeg skjønner at folk har blitt skuffet av filmen, men dårlig var den absolutt ikke!

Det var også utrolig godt å endelig dra på kino igjen, jeg kan faktisk ikke huske sist jeg var på kino – noe som veldig kjedelig og trist haha.. Uansett, dette var en så koselig kveld som jeg kommer til å huske lenge! God natt alle sammen, vi prates i morgen ♡ Love you all!

7 kommentarer
    1. Så fine bilder! 🙂 Hehe, har ikke klart å fått med mer flere enn den første av fifthy shades filmene. Kanskje jeg må revurdere det nå 😉

    2. hvorfor skrev du “omg se hvem jeg møtte” ingen vet jo hvem hun er? off orker snart ikke å ha deg på snap lengre, kun clickbait 24/7

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg