En film om kåte mennesker og sex

annonse – lenker – nakd

 Processed with VSCO with f2 preset

 Processed with VSCO with f2 preset

 Processed with VSCO with f2 preset

 Processed with VSCO with f2 preset

 Processed with VSCO with f2 presetLIGNEDE GENSER – NAKD HER

Heihei alle sammen♡

Denne kvelden har jeg ventet lenge på nå, og gledet meg utrolig lenge til. Jeg skal straks møte en gammel venninne jeg ikke har sett på år og dager, bokstavelig talt og vi skal på kino for å se den nye Fifty Shades filmen. Jeg er utrolig spent og elsket de to forrige filmene så jeg har virkelig høye forhåpninger. Selvom filmen faktisk har fått ganske dårlig kritikk tror jeg at jeg kommer til å like den godt selvom den kanskje ikke topper den aller første filmen som var fantastisk i mine øyne. Det er jo faktisk en film om kåte mennesker og sex, noe jeg syntes er veldig fascinerende haha.. Det syntes vell de fleste! 

Jeg digger forresten genseren jeg har på meg i dag. Det er første gangen jeg bruker den, men helt klart ikke den siste! Jeg er jo absolutt ikke verdens største fan av fargerike klær, hvert fall ikke knall rosa så det at jeg digger denne genseren er veldig spesielt!

Nå kommer straks venninnen min å henter meg så jeg må gjøre meg klar. Ha en fantastisk kveld videre babes, vi blogges senere♡ Har du sett filmen?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg