Brunt hår og piercing i tunga!! + VIDEO AV AT JEG TAR PIERCING I TUNGA

Heihei alle mine fine♡

En ting som er bombe sikkert er det at jeg har forandret meg masse i løpet av et par år. Jeg gikk akkurat gjennom min gamle Macbook og kom over masse gamle bilder av meg. Jeg blir nesten flau her jeg sitter å ser på disse bildene helt alene, uff.. Jeg kommer virkelig ikke over hvor mye jeg faktisk har forandret meg, altså jeg så virkelig ut som en helt annet person for noe år tilbake! 

Jeg hadde brunt hår, helt forferdelige bryn, piercing i tungen og klesstilen er heller ikke noe å skryte av! Etter min mening kledde jeg verken brunt hår eller piercing i tungen, så jeg takker Gud for at jeg faktisk har fjernet piercingen og ikke minst farget håret blond. Disse bildene ble vel tatt i starten av videregående skole, noe som skremmer meg litt. Det er jo faktisk ikke så veldig lenge siden, okei jo fire fem år er en stund. Jeg husker denne tiden utrolig godt og det er sikkert derfor jeg føler dette ikke er så lenge siden! 

Uff, nå er jeg faktisk sinnsykt flau og jeg skjønner ikke hvorfor jeg velger å dele dette. Det er jo utrolig morsomt å se hvordan jeg har forandret meg, det ligner jo ikke på meg i det hele tatt etter min mening! Jeg var skikkelig fjortis på denne tiden og trodde jeg visste alt, nå vet jeg jo selvfølgelig at det var feil haha..

Jeg fant faktisk også en video av da jeg tar tunge piercing. Det ser utrolig vondt og ekkelt ut, men det var faktisk ikke vondt i det hele tatt. Det ser man jo på måten jeg sitter på og så å si ikke beveger en muskel haha.. En liten tøffing var jeg! 

video:Jeg tar piercing i tungen

Har du hatt eller har piercing i tungen? 

25 kommentarer

Siste innlegg