Bursdagsfeiring bildedryss – HELT SYKT FINT

Heihei alle mine fine og god søndag ♡

Søndag er enten verdens beste dag eller verdens dårligste dag haha, det kommer helt an på hva man gjorde kvelden før. I dag elsker jeg denne dagen og er så glad for at jeg gjorde det jeg gjorde i går. Jeg var jo i bursdag hos Stina i Sandefjord, noe som var utrolig koselig og morsomt!

Hun hadde pyntet hele huset så utrolig fint og jeg ble virkelig overrasket over hvor mye tid og energi hun har puttet inn i det! Jeg elsker slik pynting og føler det virkelig løfter på stemningen. Fine bilder blir det også haha!

Anne Brith hadde også vært kjempeflink å bakt cupcakes og makroner. Jeg kunne bare spise cupcakes da jeg har nøtteallergi, og Gud så godt det smakte!

I og med at det er en lang reisevei for meg bestemte jeg meg for å prøve å holde meg edru hele kvelden da jeg hadde lyst til å sove i min egen seng og ikke på en sofa. Jeg var hjertelig velkommen til å sove på sofaen der borte, men det fristet jo ikke akkurat like mye som min egen seng! Jeg har også en del planer i dag som jeg ønsket å være uthvilt til! Forrige gang jeg sov på en sofa var faktisk hos Stina og da endte det jo med at jeg ikke fikk sove i det hele tatt og det ville jeg ikke risikere denne gangen!

Hele kvelden ble vellykket og jeg er kjempe glad for at jeg valgte å dra! Nå skal jeg starte denne fine søndagen, vi blogges senere babes! Love you all♡

10 kommentarer

Siste innlegg