Slik ser jeg ut i dag + oppgitt over meg selv

Heihei alle mine fine♡

Da var jeg endelig ferdig sminket, påkledd og klar til en lang kjøretur mot Sandefjord. Nok en gang er jeg bittelitt forsinket. Det er jo ikke akkurat noe nytt! Jeg har faktisk en ganske god grunn til at jeg er litt forsinket – jeg klarte selvfølgelig å glemme gaven hjemme første gangen jeg dro hjemmefra så jeg måtte snu og kjøre hjem igjen. Heldigvis hadde jeg ikke kommet så alt for langt, men vi prøver igjen! Uff, jeg blir så oppgitt over meg selv noen ganger.. Pakken lå liksom rett ved døren slik at jeg ikke skulle glemme den.. Uansett, nå har jeg satt meg i bilen igjen klar til å kjøre.

I dag har jeg på meg en fin svart maxi kjole, jeg aner faktisk ikke hvor den er fra og jeg har aldri brukt den før i dag. Jeg elsker ryggen på den!

Jeg skal i bursdagen til Stina hvis det er noen sol fortsatt ikke har fått det med seg. Jeg gleder meg masse og er veldig sikker på at huset er pyntet kjempefint. Det pleier hun jo å være så flink til! Nå er jeg nødt til å komme meg av gårde nok en gang. Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere!

9 kommentarer

Siste innlegg