Dette har jeg spart masse penger på

annonse (lenker) – bikbok

Hallo alle mine fine, og god lørdag♡

Jeg våknet for ikke så alt for lenge siden, okei – nå lyver jeg. Jeg har vært våken en god stund, men bare slappet av. Noe som er utrolig deilig, jeg er ikke noe fan av hektiske morgener og liker aller best å ta det med ro når jeg akkurat har våknet, noe jeg gjør så ofte jeg kan. Jeg skal straks begynne å sminke meg og fikse meg til bursdagen jeg skal på i dag. Jeg skal kjøre helt til Sandefjord noe som tar ganske lang tid så jeg begynner faktisk å få litt dårlig tid. 

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

Hvor kule var ikke disse brillene? Jeg kjøpte dem i går da jeg plutselig fikk utrolig lyst på de brillene som er på det ene Snapchat filteret. Jeg spurte dere om hvor de finnes og fikk masse forslag. Tusen tusen takk babes! Jeg kjøpte dem på Bikbok.

I går satt jeg faktisk å tenkte på at jeg har klart å gjøre noe veldig mange sliter med, nemlig slutte med noe man er avhengig av. Som de fleste har fått med seg nå har jeg klart å slutte å snuse, noe jeg er veldig stolt og glad over. Jeg bestemte meg for å prøve å regne ut hvor mye penger jeg faktisk har spart på det. Nå er det ca. fire måneder siden jeg tok min aller siste snus og jeg tenker så å si aldri på det lenger. Det er som om jeg aldri har vært avhengig! Snus og slike ting koster jo masse penger når man snuser daglig så jeg var virkelig nyskjerrig på hvor mye penger jeg faktisk har klart å spart. Jeg kom frem til at jeg har spart rundt 8 000 kroner på kun fire måneder. Det er ikke så mye penger, men når man tenker på at man så å si kaster så mye penger ut av vinduet – da blir det mye!

Nå er jeg nødt til å begynne å sminke meg og finne ut av hva jeg skal ha på meg. Jeg gleder meg masse til bursdagen i dag og håper det blir en fantastisk kveld! Ha en fin dag videre babes, uansett hva du måtte finne på. Love you all♡

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg