Dette skal jeg i helgen

//Reklame – annonselenker – nly

Hallo alle mine fine♡

Da var det endelig fredag og tid for helg. Det er egentlig ikke så veldig viktig for meg med helg da jeg gjør akkurat det samme så å si hver eneste dag når det kommer til jobb! Jeg har ikke fri fra verken bloggen, YouTube eller sosiale medier. Det er like greit det, jeg klager absolutt ikke. Den eneste forskjellen for meg når helgen kommer er at jeg har flere morsomme planer som jeg gleder meg til. Denne helgen er inget unntak, det er faktisk mye jeg gleder meg masse til! 

      Processed with VSCO with b1 preset
Legger ved et utrolig vakkert bilde! 

LIGNEDE GENSER – NLY HER. BUKSE – NLY HER
 

Mine planer på fredag:

✔️ Middag hos mormor, noe som alltid er like koselig!

✔️  Trene? Hvis jeg ikke er helt full etter middagen hos mormor haha.

✔️ Ta sol

✔️ Kjøpe bursdagsgave til Stina

Mine planer lørdag:

✔️ Bursdag til Stina i Sandefjord. Det er jo et lite stykke å kjøre så jeg er nødt til å dra ganske tidlig. Jeg må også finne ut av om jeg kan sove over da jeg er avhengig av det om jeg vil drikke alkohol.

Mine planer søndag:

✔️ Komme meg hjem om jeg sov borte.

✔️ Slappe litt av.

✔️ Trene.

✔️ Kino med en venninne jeg ikke har sett på en god stund. Vi skal faktisk se Fifty Shades, noe jeg gleder meg kjempe masse til. Jeg har sett begge de tidligere filmene og jeg elsker dem begge. Jeg har virkelig høye forhåpninger til denne filmen, de skal jo gifte seg!

_________________________________________________________________________________________

Hva skal du i helgen?

Jeg skal forresten straks begynne på ukens spørsmål så hvis det er noe du lurer på er det bare å spørre meg om hva som helst! 

33 kommentarer

Siste innlegg