Spille inn sex video, meningen med livet + EKLE MELDINGER

Heihei alle mine fine♡

Hver eneste dag mottar jeg meldinger på mine sosiale medier som jeg syntes er veldig spesielle og merkelige. For ikke å snakke om dickpics og slike ting, da blir jeg bare kvalm! Jeg skjønner virkelig ikke hvordan samme person kan sende så mange meldinger til en annen uten å i det hele tatt få et svar, som et par gjør til meg. Jeg har fått tilbud om å spille inn sex video, reise steder og få penger, forklaringen på hva meningen med livet er, blitt kalt mamma og jeg har fått enormt mange rare meldinger generelt.

I stad bladde jeg gjennom innboksen min på Instagram (isabelleeriksen_) for å svare på søte meldinger fra dere lesere, men det dukker alltid opp meldinger jeg lett kunne klart meg uten. Det er jo litt morsomt så jeg tenkte jeg skulle dele litt med dere. Here we go: 

 

________________________________________________________________________________________

Dette var som sagt bare et par meldinger jeg har mottatt. Det er flere der det kommer fra, men alt egner seg ikke ute i offentligheten haha.. Dette er ikke for å henge ut noen overhode, men jeg syntes faktisk det er litt morsomt og ikke minst veldig merkelig. Hva syntes du? 

22 kommentarer

Siste innlegg