Bli med meg til Karibien – JEG SKADER MEG.. ++

//Reklame – annonselenker – nakd

Hallo alle sammen♡

Endelig var det tid for en ny video på kanalen til Martine og meg. Denne gangen er den aller siste reise vloggen jeg har fra Karibien, nå har jo jeg vært hjemme noen uker så dette skjedde for en stund siden. Beklager for at jeg ikke har fått ut reise vloggene med en gang, men det er bedre sent enn aldri! I denne vloggen surfer jeg og filmer egentlig bare en dag i Karibien, jeg storkoste meg der nede bortsett fra at jeg fikk en liten skade da jeg surfet. 

Håper du liker vloggen og har lyst til å abonnere på kanalen vår, den kan du finne HER

– ENJOY –

LIGNEDE RØD BADEDRAKT – NAKD HER

HUSK Å NOMINERE OSS TIL GULLSNUTTEN 2018, DET KAN DU GJØRE HER. ♡ LOVE ♡

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg