Uken som gikk// Født en jente. Angrer på tatovering. Trenger piller. Sykt irriterende ++

//Reklame – annonselenker – nakd, nly, bubbleroom, zalando

Akkurat nå:
Jeg har akkurat startet dagen og har nettopp spist frokost, tenkt litt på at Kylie Jenner har født en jente – altså hvor sykt er ikke det. Jeg elsker jo den jenta og etter alle disse spekulasjonene om at hun er gravid har hun faktisk nå fått en datter. Det at hun har klart å holde det skjult så lenge er imponerende. Jeg begynte seriøst å gråte da jeg så videoen dem hadde lagt ut, noe så vakkert! Uansett, i dag har jeg ingen planer bortsett fra at jeg kanskje drar på trening. Jeg er utrolig støl så jeg må se om det blir noe av! 

Ukens høydepunkt:
Det må helt klart bli da hele familien var samlet og vi dro på ”Grease”. Det var så koselig og det er lenge siden alle har vært samlet og funnet på noe! Forestillingen var også veldig morsom, det samme var middagen etterpå. Jeg elsker å være omringet av mennesker jeg bryr meg om! Noe sykt har også skjedd – jeg trente hver eneste dag forrige uke, unntatt lørdag. Stolt!

 Processed with VSCO with c1 preset

Ukens nedtur:
Søvnen og døgnrytmen min blir aldri bedre. Jeg vurderer sterkt å ta meg en tur til legen for å spørre om jeg kan begynne på sovepiller. Uansett hvor trøtt jeg er så får jeg ikke sove på natten, men på dagen går det helt fint. Når jeg først sovner så sover jeg utrolig godt, men problemet er det at jeg ikke får sovnet inn. Det kan ha noe med at jeg tenker og grubler ekstremt mye på natten, men det er sinnsykt irriterende at døgnrytmen min er som den er. 

Ukens irritasjon:
Akkurat for øyeblikket og ganske tidlig på morgenen bråker det så utrolig masse her. Noe av det verste jeg vet er å bli vekket på en brå og fæl måte, slik jeg for eksempel gjorde i dag. Naboen driver å flytter og det er noen nye som flytter inn og da bråker det ekstremt mye når de banker og borrer i veggen. Skikkelig irriterende å sitte hjemme når det er så mye bråk. 

Ukens tanke:
Jeg har lenge vurdert å kanskje fjerne den ene tatoveringen jeg har. Den har jeg hatt lenge, siden før jeg tok silikon og jeg føler jeg tok den av helt feil grunn. Hadde det vært i dag for eksempel hadde jeg aldri tatt den! Jeg tok den da jeg var veldig usikker på meg selv og jeg tok den da jeg ikke hadde silikon og pupper noe som da ble til at jeg tok den slik at folk skulle se på noe annet enn de puppene jeg da ikke hadde. Det er ikke det at det plager meg at jeg har den, jeg syntes den er døds kul – men jeg føler jeg tok den av helt feil grunn og når jeg ser på den minner den meg bare på hvor usikker jeg var på meg selv for noen år tilbake!

Ukens antrekk:

 Processed with VSCO with c1 preset
LIGNEDE GENSER – NLY HER. BUKSE – NLY HER. 

 Processed with VSCO with c1 preset
MASSE FINE FAUX FUR JAKKER – BUBBLEROOM HER ELLER NAKD HER. LIGNEDE SKO – NLY HER.

 Processed with VSCO with p5 presetLIGNEDE CARDIGAN – ZALANDO HER. BUKSE – NLY HER. LIGNEDE BELTE – NAKD HER. TOPP – Kendall & Kylie.

Ukens mest leste innlegg:

Jeg fikk mamma til å gråte..

Beauty & life hacks – Dette gjør livet ditt enklere!

Ukens spørsmål// VÆRT GRAVID. NAKEN. FORELSKET. PUPPER. PH ++

24 kommentarer
    1. Du har svart på disse komentarene på under 1 minutt. Lurer på om du skriver de til deg selv bare under annet navn også svarer deg selv igjen?😂

    2. Elsker deg isabell❤️Jeg håpte du Martine eller Alex skulle vinne ph❤️Ser dit som du har hatt ei fin uke, å det er bra💓håper du svarer, elsker deg så høgt💗hallo du er bare best!!! Sei ifra til Martine det hadde betydd alt!❤️Kunne skrevet bibler om deg Isabell, og si at Martine og Alex er syyyyyyktt goals😻

    3. Hei Isabelle!<33 Gratulerer kjempemye med dagen!💞nyt dagen med venner, familie, gaver, kos og masse gaver😉kos deg!

    4. Det med tattooen kjenner jeg meg igjen i 100%. Tok tatovering på en tid i livet hvor jeg egentlig burde vært buret inne, så usikker som jeg var. Synes egentlig den er ganske rå jeg også, men det er liksom det at.. hadde det vært i dag, så hadde jeg ikke tatt den. Anyway, jeg har vært på to-tre laserbehandlinger, og den er fortsatt der. Blitt litt utvisket bare, men absolutt ikke i nærheten av borte. Det er veldig vondt å fjerne, man ser helt skamslått ut på området etterpå, og det er veldig dyrt. Men på en annen side, vil du ikke ha den så er det vel ikke annet å gjøre enn å bare sette igang prosessen. Anbefaler den hudklinikken i Oslo, husker ikke hva den heter, men de har den nyeste laseren som visstnok skal være mer effektiv enn de andre på markedet. Viktig å undersøke nøye, for enkelte vet ikke hva de driver med og har ikke riktig utstyr, noe som gjør det ekstra vondt.

    5. Du kan få reseptfrie sove tabletter på apoteket☺️ Vet ikke om disse fungerer men det skader jo ikke å prøve😛

    6. Omg! Og du sier at du må trene og er litt stor og sånn? DÆVEN å tynn du er da! 😍 ønsker å bli som deg😭😘 (du var tynn på en god måte) 😂

    7. Elsker deg❤️Du og Matiné er verdens beste youtubere❤️Håper dere vinner hele gullsnutten❤️Du er sykt pen

    8. Du og Martine er verdens beste youtubere elsker deg og Martine håper dere vinner gullsnutten 2018😍😍💞💕💗Elsker deg og du er driit pen🤩love you💞du er mitt største forbilde😍

    9. Slitter også med søvn har gjort det ganske lenge nå. Men jeg for til lege å de sa jeg skulle prøve å skrive ned alt jeg tenkte på og ikke sove på dagen så skulle det fikse seg😬kan være et tips til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg