Jeg sliter og vil til legen

Processed with VSCO with p5 preset

Heihei alle sammen♡

Søndag er virkelig den beste dagen som finnes, hvert fall når været er slik som nå – helt fantastisk. Solen skinner og det er ikke så veldig mye mer som skal til før jeg smiler og har en fin dag. Nå har jeg faktisk akkurat kommet hjem fra trening, kommer seriøst ikke over hvor flink jeg har blitt. Sorry, men jeg er faktisk nødt til å skryte litt av meg selv. I natt sovnet jeg ikke før nærmere 05 så jeg har ikke sovet så veldig mange timer i natt, men det går bra for kanskje dette er dagen jeg klarer å snu døgnrytmen min og endelig sovner til normal tid. 

Jeg har faktisk tenkt på å ta meg en tur til legen for jeg sliter skikkelig med søvnen. I det siste har jeg liksom ikke fått sove på kvelden uansett hvor trøtt jeg er. Jeg får sove på dagen og når jeg først har sovnet sover jeg utrolig godt, men på natten klarer jeg ikke sovne inn! Vi får se hva det blir til og om det blir bedre eller ikke, jeg håper virkelig det for sånn her kan jeg ikke fortsette. Kanskje du har noen tips?

Snapchat: isabelleeriksen

I det siste har jeg plutselig hatt sinnsykt lyst til å dra å stå på snowboard, jeg elsker slike ting og det er rart jeg ikke har dratt å gjort det enda. Det må jeg få gjort før snøen er borte og før jeg eventuelt finner ut av at jeg skal reise igjen – for plutselig kan det skje! Jeg vurderte å kanskje prøve på det i dag, men jeg er så altfor støl i bena til å i det hele tatt klare det. Så i dag må jeg finne på noe annet!

Ser du forresten noe nytt med bloggen min? Jeg har fått meg et nytt design, endelig! Det var flere av dere som klagde på at jeg måtte få meg et nytt design snart siden jeg både har fått nytt hår og ser litt annerledes ut enn det jeg gjorde for et halvt år siden når det kommer til sminke osv. Jeg er super fornøyd med det nye designet og syntes det ble skikkelig kult. Det er så deilig å fornye på ting, det er nesten som å ha en helt ny blogg og motivasjonen skytes til værs!

Hvis du ønsker deg et fint design selv så er det bare å ta kontakt med hun som fikset mitt. Navn og link til hennes side er helt nederst på siden så det er bare å bla ned å klikke på navnet hennes. Hva syntes du om det nye designet?

45 kommentarer

Siste innlegg