Min dag i bilder – helt fantastisk

Heihei og god kveld alle mine fine ♡

Akkurat for øyeblikket sitter jeg på restaurant og storkoser meg med familien. Det er utrolig lenge siden alle sammen har vært samlet så det er veldig deilig å ha alle på samme sted litt!

I dag var jo planen forestilling og middag, noe som har vært helt fantastisk til nå! «Grease» var over all forventning og jeg fikk nesten lyst til å være med å danse å synge haha.. Elsker sånne show som virkelig er bra!

Fine kusina mi ♡

Det er en god stund siden jeg har spist ute og jeg merker at det ikke kan bli så lenge til neste gang, det er jo så koselig. Vi spiste på en restaurant på Majorstuen som heter «Jacob Aall» og maten var også helt fantastisk. Desserten var helt klart høydepunktet, jeg er så glad i creme brulee!

Nå skal vi komme oss hjemover straks, jeg er nødt til å begynne å redigere en video og få litt jobb gjort! Ha en fin lørdag videre babes, vi blogges! Love you all ♡

10 kommentarer

Siste innlegg