En dag jeg har ventet lenge på

Heihei alle mine fine♡

God lørdag, jeg håper alle har hatt en super fin dag så langt! Jeg har akkurat gjort meg klar med både sminke, hår og antrekk, nå skal jeg nemlig straks dra. Hele familien, eller alle jentene i familien på mamma sin side skal nemlig ut på forestilling og på middag idag. Jeg har faktisk gledet meg til denne dagen lenge og endelig er den her. Det er ikke ofte hele familien møtes så det kommer til å bli utrolig koselig. Alle er opptatt med sitt hele tiden så det å finne en dag og virkelig planlegge noe som dette er ikke alltid bare bare. 

Vi skal på forestilling å se på Grease, noe jeg har hørt veldig mye bra om så jeg har høye forhåpninger! Jeg har faktisk en venninne som danser på Grease, dessverre var dette den ene dagen hun ikke skulle på scenen så det er litt kjipt. Sånn er det! Jeg gleder meg hvert fall kjempe masse, og håper det blir like bra som jeg tror. Middagen etterpå er også noe jeg ser frem til! 

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with p5 preset

Slik ser jeg ut i dag, veldig enkelt og vanlig. Jeg er veldig glad i svart som de fleste helt sikkert har fått med seg, men jeg prøver faktisk å endre litt på det – bare ikke i dag haha.. Jeg skal ta med meg kamera så jeg får tatt litt bilder! Vi blogges senere babes, ha en kjempe fin dag videre uansett hva du finner på. Love you all♡

4 kommentarer
    1. Hva heter venninnen din som er med? Jeg kjenner også en som er med❤️❤️ Elsker deg du er forbildet mitt

    2. Isabell hva skal jeg gjøre jeg er blitt mobbet siden 1 klasse og jeg går i 6 klasse hjelp meg versåsnill. 😿😿😿

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg