Bildene som aldri kom på bloggen – SKIKKELIG ILLE

Heihei alle mine fine ♡

Som blogger tar jeg hundrevis av bilder hver dag og da sier det seg selv at jeg ikke legger ut absolutt alle på sosiale medier. Mesteparten av bildene ser helt jævlig ut og er rett og slett bare stygge, et par er også veldig morsomme og det tenkte jeg å vise dere i dag.

Jeg har lagt ut stygge og mislykka bilder av meg selv mange ganger på denne bloggen, og hver gang føler jeg at det topper seg med de verste bildene som finnes av meg. Dere elsker at jeg gjør dette og det er den eneste grunnen til at jeg fortsetter, det er jo ikke noe kult for meg haha.. Hver gang jeg gjør dette blir jeg så utrolig flau og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Uansett, selvironi er bra og jeg tar ikke meg selv så høytidelig – derfor kjører vi bare på.

Altså, her ser du ut som hånda mi er på vei ned et sted den ikke skal være… Det var ikke meningen hah, uff!

Sliten ser det ut som..

Alt er jo feil med dette bildet, men bena mine ser jo helt knekt ut..

Viktig å dra på seg buksa!

Her ser jeg bare dopa ut..

Haha husker dere da jeg viste dere at jeg fortsatt kunne gå i spagaten? Vell, det tok sin tid og kamerarullen er full av slike bilder.. Det gjorde så sykt vondt og jeg skrek faktisk haha!

Vakkert smil.. Nei!

Fikse på puppene! Viktigviktig.

Vet ikke helt hva som skjedde her.. Ser hvert fall ikke bra ut!

Ingen kommentar…

Enda et forsøk som ikke ble bra nok.. Herregud skjekk det trynet!

Screenshot fra en video som vi kanskje kunne bruke som thumbnail.. Det ble ikke dette bildet da for å si det sånn!

Hvordan står jeg??

Haha herregud nå er jeg flau.. Jeg håper du syntes bildene var morsomme og fikk deg en god latter! Det gjorde hvert fall jeg da jeg fant frem disse. Det ser jo virkelig ikke bra ut.

Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere! Skal straks starte på ukens spørsmål forresten, så hvis det er noe du lurer på er det bare å legge igjen en kommentar! Skal (prøve å) svare på alt. Love you all ♡

39 kommentarer

Siste innlegg