Min januar // Baby i magen. Reise. Nytt utseende. Null sminke ++

//Reklame – annonselenker + sponsede behandlinger

 

Heihei alle mine fine♡

Da var det endelig en helt ny måned og et helt år til neste januar. Vi begynner å nærme oss varmere måneder noe jeg virkelig gleder meg til.Det er allerede februar og jeg syntes tiden går så utrolig fort, for ikke å snakke om at vi faktisk er i 2018. Jeg føler 2016 var i går liksom. Uansett, januar har vært en kjempe fin måned for meg og jeg har gjort en hel del ting som jeg setter veldig stor pris på og som jeg kommer til å huske hele mitt! 

MIN JANUAR – HØYDEPUNKTER
__________________________ 
 

Jeg var på andre siden av jordkloden 

Som de fleste husker så var jeg akkurat på reise, jeg feiret faktisk nyttårsaften og var nesten halve januar på andre siden av jordkloden. Jeg var på Den Dominikanske Republikk, noe som var helt fantastisk og over alle forventninger. Jeg elsker meg der og kommer helt sikkert til å reise tilbake dit! Jeg ble også kjent med en del folk som bor på øya, som er norske og jeg kunne virkelig tenkt meg å reise tilbake alene og være med dem noen dager. 

Prøvde meg som vegetarianer 

Jeg bestemte meg for å prøve meg som vegetarianer og ikke spise noe som helst kjøtt. En venninne av meg inspirerte meg veldig og jeg hadde lyst til å se hvordan det var og om jeg faktisk klarte å holde meg helt uten kjøtt. Det var vanskeligere enn jeg trodde og det var flere ganger jeg faktisk glemte at jeg ikke skulle spise kjøtt. Jeg er veldig glad i kjøtt og spiser det veldig ofte så det å plutselig klare seg helt uten var veldig vanskelig, spesielt når jeg mentalt ikke var klar for det. Til dere som lurer kan jeg ikke kalle meg vegetarianer den dag i dag, fordi jeg sprakk og begynte å spise kjøtt igjen. Det er fult mulig jeg bestemmer meg for å prøve meg som vegetarianer en gang til, men da må jeg virkelig gå inn i meg selv og vite hvorfor jeg har lyst til det. Alle dere som er vegetarianere fortjener virkelig ros, det er veldig bra!

Jeg surfet for aller første gang 

Jeg har så lenge jeg kan huske hatt lyst til å prøve å surfe. Jeg er veldig glad i å bade og å være i vann generelt og surfing har alltid stått på min ”bucket list”. Det kan jeg kryssa av for det har jeg endelig fått gjort. Det var faktisk akkurat som jeg forventet – veldig gøy, men fryktelig tungt. Jeg klarte jo også å skade meg litt og hadde helt blått kne i noen dager, men slike ting må man regne med når man driver med slike ting. Hvert fall første gangen man prøver noe nytt, man er ikke mester med en gang! Surfing er jeg likevel helt sikker på at jeg kommer til å gjøre igjen, utrolig morsomt. 

Møtte masse fine hunder og en med baby i magen

Jeg er veldig glad i dyr og syntes det var skikkelig kjipt å se at så mange løse hunder i Karibien hadde det vondt. Hundene var jo utrolig snille og gjorde aldri noe galt, likevel var det folk som ikke brydde seg og mishandlet dyrene hver eneste dag. Det endte jo også med at jeg stjal meg meg den ene hunden hjem en kveld, noe som helt sikkert ikke var det lureste. Jaja, sånn kan det gå! Jeg så også verdens fineste gravide hund, veldig flott å se. Baby i mageen!!

Startet å trene ordentlig

Lenge har jeg sagt til meg selv at jeg er nødt til å begynne å trene. ikke bare for å få en finere og strammere kropp, men også for helsen og psyken. Man føler seg alltid litt bedre om man trener uavhengig hvordan man velger å trene. Følelsen av å være ordentlig sliten i kroppen og musklene er overraskende deilig! Etter flere år med dårlig motivasjon og treningsvilje har jeg endelig klart å komme meg masse på trening og startet ordentlig. Det eneste jeg håper på nå er at det fortsetter slik og at jeg ikke blir lei!

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with p5 presetSPORTS BH – ZALANDO HER. MASSE FINE TIGHTSER – ZALANDO HER

Svarte på masse spørsmål om sex, puberteten, kropp ++ som dere lurte på 

Jeg begynte å få massevis med spørsmål angående sex og puberteten fra mine yngre lesere, noe jeg syntes var utrolig kult og spennende. ”Fuck Google, ask me” haha.. Jeg bestemte meg for å lage flere innlegg med svar på alt dere lurte på angående dette temaet og det viste seg å være en stor suksess. Det likte jeg veldig godt. Jeg husker da jeg var yngre og var veldig nyskjerrig på kropp og puberteten fantes det noe som het ”Mona og Mikkel” i et tenåringsblad og dette minte meg veldig om det, noe som gjorde det hele enda kulere!

Klipte håret mitt kort 

Jeg har lenge hatt lyst til å prøve ut kort hår og jeg har lenge lurt på om jeg faktisk kler det. Noen kler kort hår best, mens andre kler langt hår best. Jeg er veldig usikker på hva jeg faktisk kler best, men så langt trives jeg veldig i kort hår. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg valgte å klippe det. Det er så utrolig deilig å slippe det lange slitte håret! Håper ikke jeg blir lei.

LIGNEDE GENSER – NLY HER.

Satt på vippe extensions 

Jeg har egentlig aldri vært noe stor fan av vippe extensions og aldri hatt noe spesielt lyst på det heller. Jeg har hatt det en liten periode en gang før, for et par år siden og ble veldig fort lei det. Jeg liker tanken av at man kan gni seg i øynene og være helt sminkefri. Jeg valgte å teste det ut en gang til etter at jeg kom hjem fra ferie og var ganske brun og fin i ansiktet og til nå stortrives jeg med det. Jeg er fortsatt ganske brun i ansiktet helt uten sminke, noe som gjør det hele enda bedre. Vi får se om jeg ikke blir lei så fort fargen i ansiktet forsvinner og jeg har lyst til å bruke mer sminke igjen. 

Jeg har hatet på livet og vært syk 

I januar er det alltid en eller annen sykdom som går rundt og jeg er alltid en av dem som alltid blir smittet og syk. Det verste jeg vet er å være dårlig og jeg syntes alltid så utrolig synd på meg selv noe som gjør det hele verre. Jeg kan plutselig begynne å gråte liksom, fordi jeg syntes synd på meg selv haha.. Motivasjonen på livet har da heller ikke vært på topp og det er flere ganger jeg har vært inne å sett på billetter til andre land hvor jeg bare kan flykte! 

Føler meg fantastisk helt uten sminke 

I det siste har jeg følt meg helt fantastisk uten sminke og jeg har gått rundt en hel del uten noe som helst sminke på huden. Dette kan jo selvfølgelig ha noe med vippene mine å gjøre, det er det helt sikkert – men Gud så deilig det er å føle seg fantastisk med en gang man våkner. Jeg har også spart x antall timer om morgenen fordi jeg føler at jeg ikke trenger å sminke meg. Veldig deilig, håper det fortsetter! 

Bestemte meg for at jeg skal reise masse dette året 

Det å reise masse i løpet av et helt år har så lenge jeg kan huske vært en drøm for meg og endelig kan jeg faktisk gjøre det. Det er ingenting som stopper meg fra å reise masse og det gjør meg glad! Tanken på at jeg faktisk kan reise et sted i morgen hvis jeg vil er veldig befriende og deilig. Jeg har bestemt meg og jeg kaller ikke dette lenger for en drøm, men en plan! 


TRUSE – NLY HER. OVERDEL UTSOLGT – SVART NLY HER

Jeg kom ned i spagaten, noe jeg ikke har gjort på flere år 

Da jeg var liten og gikk på turning og trente hver eneste dag for å bli best gikk jeg ned i alle spagater i søvne. Bokstavlig talt! Jeg var utrolig myk og kunne gjøre ting med kroppen som svært få andre kunne! Nå begynner det å bli en del år siden jeg turnet og gikk ned i spagaten hver dag og jeg har lenge hatt lyst til å prøve det igjen. Jeg bestemte meg for å bruke en stund på å tøye og prøve å komme meg ned i spagaten. Og, jeg klarte det faktisk! Utrolig morsomt. 

SPORTS BH – ZALANDO HER

Jeg har klart meg fire mnd helt uten snus 

Gud som tiden flyr, samtidig som jeg føler jeg har vært snusfri i flere år. Jeg har vært avhengig av snus, men har endelig klart å slutte. Jeg har prøvd å slutte før uten hell, men bestemte meg plutselig for fire måneder siden at nå skulle jeg prøve igjen. Og det var lett som en plett! Jeg slet ikke i det hele tatt og klarte å slutte på dagen noe jeg er veldig glad for at jeg klarte. Man sparer ikke minst masse penger, men man sparer også helsen! 

_____________________________________________________________________

Januar har med andre ord vært en veldig fin måned med masse fine minner jeg kommer til å ta med meg så lenge jeg lever. Det har vært en veldig innholdsrik periode og dette var noen av høydepunktene mine som jeg husker aller best. Nå er jeg virkelig klar til å ta februar og ikke minst resten av dette året med storm. Dette blir et bra år! 

❄️ WELCOME FEBRUARY ❄️

30 kommentarer

Siste innlegg