Mine favoritt bikinier

//Reklame – annonselenker

Hallo alle mine fine♡

Når det er kaldt og dårlig vær her hjemme i Norge er det alltid deilig å tenke tilbake til varmere strøk, det gjør hvert fall jeg hele tiden. Jeg sitter å ser på bilder og drømmer meg rett og slett helt bort enkelte ganger. Noe av det viktigste når det kommer til å reise til varmere strøk er jo bikinier, fine og kule bikinier. Jeg elsker bikinier og ikke minst shoppe etter bikinier. Jeg kan ærlig innrømme at jeg har alt for mange bikinier som jeg verken trenger eller bruker, men noen favoritter det har jeg. Derfor tenkte jeg å vise dere alle mine favoritt bikinier som jeg alltid har med meg på reise.

– MINE FAVORITT BIKINIER –


TRUSE – NLY HER


TRUSE – NLY HER. (På salg til 64kr – kjempebillig). OVERDEL UTROLGT – SVART HER.

 Processed with VSCO with p5 preset
OVERDEL – NLY HER. LIGNEDE TRUSE – BUBBLEROOM HER. 

 Processed with VSCO with c1 preset
LIGNEDE RØD BADEDRAKT – NAKD HER

 Processed with VSCO with m3 preset
TRUSE – NLY HER. (FINNES I FLERE MØNSTER OG FARGER – DENNE FINNES IKKE MER). OVERDEL – NLY HER. (FINNES I FLERE FARGER, DENNE FINNES IKKE MER.)

 Processed with VSCO with m3 preset
MASSE FINE BADEDRAKTER – NAKD HER. KAN BRUKES SOM BODY.

Processed with VSCO with c1 presetOVERDEL – NAKD HER

Disse bikiniene har jeg faktisk hatt i flere år også uten at verken jeg eller bikinien har blitt lei haha.. Bikinier blir jo ofte veldig fort slitte, men disse har holdt utrolig bra – digger det! Har du noen av de samme eller kommer du til å bestille? 

15 kommentarer

Siste innlegg