Ukens spørsmål// Min sex liste. Holdt på å dø. Imot muslimer. Kjendis. Silikonpupper. ++

//Reklame – annonselenker

Hvor har du fikset vippene?
Jeg fikset vippene mine hos Anna- Liisa hos Eclat studio i Oslo. Jeg er veldig fornøyd så langt og har allerede hatt på vippene ganske lenge uten å ha mistet noen, så det er deilig. Jeg slipper også å sette på falske vipper og styre med maskara noe som også er utrolig deilig og sparer masse tid! 

Hvor mange piercinger har du?
Jeg har seks hull i ørene mine også har jeg piercing i navelen. Det er alt jeg har. Jeg har jo lenge hatt lyst på piercing i nippelen men det kommer jeg nok aldri til å tørre. Flere venninner av meg har det og det ser veldig kult ut, men også veldig vondt. 

Når er neste gang du skal reise til et varmt land?
Forhåpentligvis veldig snart. Jeg har snakket med noen venner av meg som bor i andre land og jeg kan bare komme på besøk så jeg sitter å vurderer om jeg skal bestille meg en flybillett. Så det kan skje ganske så snart, noe som er veldig deilig å tenke på! Håper virkelig jeg får dratt snart. 

Hva pleide du å gjøre på skidagene på skolen? Langrenn, slalåm?
Jeg pleide alltid å stå på slalåm (tror jeg?). Det er hvert fall det jeg liker best nå, men også syntes var veldig morsomt før da jeg var yngre. Slalåm og snowboard syntes jeg er veldig kult og jeg har faktisk skikkelig lyst til å stå på det snart, må få gjort det!

Hvor mange kjærester har du hatt?
Jeg hadde jo kjærester på barneskolen og ungdomsskolen akkurat som alle andre, men jeg teller egentlig ikke det som ordentlige kjærester. Det var jo ikke noe seriøst med de forholdene. Jeg har hatt en ordentlig kjæreste, da var jeg 16-18 år gammel. 

Hva tenker du om at folk vil ta bilde med deg?
Det er kjempe koselig og jeg elsker folk som kommer bort for å ta bilde. Noe som ikke er like morsomt er folk som tar snikbilder, det er bare irriterende. Mye koseligere at folk kommer bort å prater!

Har du det bra Isabelle?
Tusen takk som spør. Jeg elsker det spørsmålet! Akkurat nå kunne jeg hatt det bedre da jeg er syk og føler meg helt jævlig.. Noe av det verste jeg vet er å være syk og jeg får alltid så vondt overalt. Så ja, jeg kunne hatt det bedre akkurat nå. Men ellers går det veldig fint med meg! 

Er det morsomt å være blogger?
Ja veldig. Hvis jeg ikke hadde syntes at dette var gøy hadde jeg ikke holdt på med dette så mye som jeg gjør. Flere timer av dagen bruker jeg på bloggen så selvfølgelig syntes jeg det er morsomt. 

Hvilke musikkvideoer har du vært med i?
Jeg har vært med i ”Sangen du hater – Katastrofe”, ”One night stand – Vidar Villa”, ”SVM – 42”, ”Unge morrapulere – 42 Remix” og ”Skamløse”. Jeg har faktisk skrevet et helt innlegg om det med link til alle videoene, du kan finne innlegget HER

Hvordan er det å være kjendis?
Jeg føler meg ikke akkurat som en kjendis og jeg vil ikke akkurat si at jeg er det heller. Men koselig!! Det at folk kjenner meg igjen og kommer bort å prate og evt ta bilde er alltid koselig og jeg syntes selvfølgelig det er veldig gøy. 

Når planlegger du å flytte hjemmefra?
Jeg stresser ikke akkurat med det og venter til jeg eventuelt må eller har veldig lyst. Akkurat nå og dette året som kommer har jeg bestemt meg for å reise masse og ta det litt som det kommer. Så å flytte hjemme fra nå i år kommer nok ikke til å skje. Jeg har også lyst til å kjøre isteden for å leie og da er jeg nødt til å ha litt egenkapital så det må spares først. Jeg kommer nok ikke til å bo hjemme til jeg er 25, noe som faktisk er en del år til. Jeg er jo faktisk bare 21 år gammel. 

Er du mye på fest?
Nei, jeg er veldig lite på fest. Jeg var mer på fest før da jeg var yngre og ikke var gammel nok til å dra ut på byen, men om jeg skal feste er det på utesteder det skjer. Jeg har faktisk blitt kjempe flink til å ikke dra ut så mye lenger. Før var det jo ekstremt, men nå syntes jeg ikke det er så morsomt lenger og har heller lyst til å være hjemme å slappe av og kose meg. 

Processed with VSCO with c1 preset

Hva har du tenkt til å gjøre med silikonpuppene når du får barn?
Da skal jeg ikke gjøre noen ting. Silikon puppene jeg har trenger jeg aldri å gjøre noe med så lenge alt går som det skal selvfølgelig. Før var det jo sånn at man måtte bytte implantater etter så å så mange år, men det trenger man ikke lenger og det syntes jeg er sinnsykt deilig. 

Hvor gamle var foreldrene dine da de fikk deg?
Mamma og pappa er like gamle og fikk meg da de var 21-22 år. Det er helt sykt å tenke på at mamma fikk meg da hun var like gammel som det jeg er nå. Jeg kunne aldri hatt barn nå, jeg føler meg fortsatt som et barn liksom.. Veldig merkelig å tenke på! 

Bilde av mamma og min stefar! 

Hva syntes du om de som skriver navnet ditt feil?
Jeg syntes det er litt irriterende faktisk. Spesielt når det er folk som kommenterer på enten bloggen eller Instagram hvor navnet mitt er tydelig synlig. Det at også folk som sier de er mine største fans også skriver navnet mitt feil er veldig rart haha.. 

Hva skjer om du spiser nøtter? Kan du fortelle om en evt hendelse?
Om jeg får i meg nøtter kan jeg faktisk dø. Jeg er dødelig allergisk mot nøtter og er nødt til å gå rundt med en EpiPen (sprøyte) hele tiden. Jeg er veldig sløv på det og er nødt til å bli bedre. Det har skjedd en del ekle hendelser, men det verste av alt var da jeg var i Kina for noe år tilbake. Jeg var vell 11-12 år gammel og visste ikke at jeg hadde allergi så jeg spiste det jeg ville. I Kina bruker dem så å si nøtter i alt så det tok ikke lang tid før jeg ble hastet inn på sykehuset uten å få puste.. Det var en utrolig ekkel opplevelse og det at det var i Kina gjorde det ikke akkurat bedre. Heldigvis gikk alt fint og jeg døde ikke haha.. 

Hva er favoritt sminke produktet ditt?
Det må helt klart bli øyenskygge palettet fra The Balm, elsker det! 

 Processed with VSCO with c1 presetDU KAN FINNE PALETTET HER

Har du noen gang hatt problemer med kviser?
Nei jeg har vært veldig heldig når det kommer til huden min og har vel egentlig aldri hatt noe særlig med kviser. Det er jeg super takknemlig for!

Er du imot muslimer?
Absolutt ikke. Jeg har flere venner som er muslimer. Mennesker er mennesker uansett hvilken religion man har! 

Hvor mange har du hatt sex med?
Jeg vet faktisk ikke, jeg har ikke noe liste på hvor mange jeg har hatt sex med. Jeg hadde faktisk en liste før, men den ble borte da jeg fikk meg ny mobil! Jeg vil ikke si at jeg har hatt sex med så veldig mange, det er vel rundt 20 stk. 

87 kommentarer

Siste innlegg