Det verste jeg vet om har skjedd..

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det så langt idag? Kjempe fint håper jeg. Jeg har akkurat drukket litt kaffe og spist frokost! Jeg digger at jeg har begynt å like litt kaffe, det er ikke svart kaffe bare sånn at det er sagt. Dit har jeg ikke kommet enda! Noe av det verste jeg vet om har dessverre skjedd – jeg har blitt litt småsyk og jeg takler seriøst ikke å være dårlig. Jeg går rett i kjelleren med en gang og syntes alltid mega synd på meg selv. Noe som absolutt ikke er bra haha.. Heldigvis er jeg ikke så veldig syk og jeg føler meg bedre enn jeg gjorde i går så jeg får bare håpe at det går rette veien nå. Jeg får prøve å finne på et eller annet i dag slik at jeg slipper å ligge inne i hele dag, det gjorde jeg nemlig i går. Hvis man tenker at man er syk og ligger inne å syntes synd på seg selv, blir man som oftest ikke bedre heller. Hvert fall ikke jeg når jeg bare er litt småsyk!

En liten throwback fra da jeg følte meg litt bedre og ikke minst så mye bedre ut. Slik ser jeg ikke ut nå for å si det sånn..

Etter at jeg kom hjem til Norge som er vel et par uker siden nå føler jeg ikke at jeg har gjort noen verdens ting. Akkurat nå sitter jeg faktisk å ser på reiser igjen, jeg klarer ikke være her så mye lenger. Det blir bare til at jeg går rundt å kjeder meg og jeg mister all motivasjon når jeg bare sitter her hjemme! Vi får se hva det blir til, men enten så er jeg nødt til å reise og finne på noe eller så må jeg finne meg en hobby haha.. 

Jeg vurderer å dra på trening i dag, men jeg er selvfølgelig litt stresset for at jeg ikke får gjort noe da jeg ikke føler meg på topp. Vi får se hva det blir til! Vi blogges hvert fall senere babes! Love you all, ta vare på hverandre♡

8 kommentarer
    1. Hei. Du er absolutt mitt forbilde du og Martine❤️ Hater å være syk jeg og men alle er det iblant😞😞 Jeg har et spørsmål:: Jeg er 11 år snart 12(blir 12 07.04.06) har ikke fått mensen men jeg har mye vondt i magen ikke over livet men under puppene hva ska det bety?? Jeg elsker kanalen deres og bloggen❤️❤️ Håper på svar🙏❤️

    2. Du ligner 110% på Kim Kardashian, kan du prøve å lage en look av hun, hadde elsket det. Elsker deg❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg