Siste dagen med langt hår – klippe meg kort

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det idag? Fint håper jeg. Akkurat nå sitter jeg å ser på ”Modern Family”, det er definitivt en av mine favoritt serier of all time. Elsker det! Om et par timer har jeg time hos frisøren min og skal farge og gjøre litt forskjellig med håret. I det siste har håret mitt vokst utrolig fort og det er absolutt ikke lenge siden sist gang jeg var hos frisøren. Da tok jeg jo ut extensions og klipte meg kort, noe jeg absolutt ikke angrer på i det hele tatt. Nå føles det faktisk ut som at jeg har ganske langt hår igjen og jeg vurderer å klippe det enda kortere. For Gud så deilig det var med ganske kort hår en periode. 

Sist gang jeg var hos frisøren var det også veldig mange av dere som hadde lyst til at jeg skulle klippe meg enda kortere, rett og slett en lang bob. Jeg har veldig lyst til det selv, men det er ganske skummelt. Håret er jo en big deal og det er alltid litt skummelt å skulle gjøre en stor forandring på noe som syntes så mye på kroppen din. Vi får se hva jeg velger å gjøre, plutselig bestemmer jeg meg for å klippe det.

Så om dette er siste dagen med litt lengde på håret gjenstår å se. Jeg klarer aldri bestemme meg før jeg sitter i stolen. Hva syntes du jeg burde gjøre med håret mitt i dag? En ting er hvert fall sikkert at jeg skal i dag, og det er å fikse etterveksten for nå ser det virkelig ikke ut haha.. 

Nå skal jeg spise litt, jeg har enda ikke spist noe i dag. Jeg er aldri sulten på morgenen eller tidlig på dagen så det er veldig sjelden jeg spiser frokost. Så skal jeg begynne å sminke meg litt. Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere i dag! Love you all♡

47 kommentarer

Siste innlegg